Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja, eller hur! Helt värdelöst och i ymnighetshornet så fick jag bara en molntapp och lite småkrafs som äpplen m.m. Då slösade jag ett till och fick tyvärr lika dåliga saker. Sur är bara förnamnet :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack ni som skickat lotter till mig, jag ska skicka tillbaka så snart jag kan men har inte suttit vid någon dator idag. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

jag är ganska nöjd än så länge, har inte fårr nått spektakulärt direkt, men två plutos pergament, en massa nya lotter, åp och eq :) Hoppas på en storvinst med såklart!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapplån.

Fick för mig att köpa ett y-horn för mina diamanter:

Kronostimer
3 000 Equus
10 rovor
20 äpplen

Du har hittat Saturnus som kommer till ditt konto inom några minuter.

Hoppsan! :banana:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Oj Grattis!!

Hej förresten alla!
Är sprillans ny här på buke och spelat howrse i ca 2 månader.
Är vän med flavor irl. Kan tänka mig att hon börjar bli trött på att behöva hjälpa mig så jag tänkte att jag kunde börja tjata hål i huvudet på någon annan :D
Nej då :)
Iallafall tack till de som hjälpt mig hittills! Det var någon som var en pärla som var villig att erbjuda mig hjälp med mål 91 :p Ni verkar vara ett gött gäng här.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

vad heter du på Howrse då?

Det kan ha varit jag som skickade hästen, inte min häst fick lov att ge den till dig "på vägen" tillbaka till ägaren :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hejsan! Dig är jag redan vän med. =) Tror jag har sett dig lite i EH avel tråden? Var det inte du som fick babycorns? ^^
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Haha jaa jag fick två babycorns efter 20 försök. Nu går det lika trögt så det är väl min grej xD
Okej då ska jag lägga till kommentarer så jag vet vilka ni är på howrse. Kan bli så förvirrande :P
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ah såg det nu :)
Är det tisdag och jag kan inte ge bort fler gåvor? Hur många kan man ge i veckan?
Cruella du får nästa vecka x)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jaha. :O Vad snällt av dig. :)

Beckie, babycorns är två enhörningar hon fött upp, tyckte bara det var ett gulligt namn. x)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 206
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
932
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 224
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 165
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp