Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Jag tycker med att eventen i sig är roliga, och då jag inte gärna köper pass så är det ett mycket smidigt sett att får sm-saker :) Gött även med detta eventet att inte behöva lägga lika mycket tid :p Dock så har jag ju varit medlem på howrse i typ två månader, och detta är andra lotteriet på den tiden, och det känns väl lite tajt ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Håller på att 100bluppa min fina gphingst, ligger just nu på 91,68. Hur får jag upp han till hundra?
Han är 11 år och 4 månader, vunnit 23 tävlingar,fulltränad med över 1000 i färdigheter. Vad behövs mer?

Lite kul är att jag har tjänat 28 000 equus på tre dagar på han genom betäckningar hehe :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

La till dig som vän Cruella!

Har skickat lotter till de som fortfarande kunde ta emot denna omgången. Skickar resten sen :-)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Har länge velat skapa en häst baserad på den (enligt mig) finaste hopphingsten, nämligen Cruising, och nu har jag äntligen gjort slag i saken. :p

cruising_508585b4ddf2b373f9004628.jpg


.. Tyvärr så hade jag velat ha mer gråa prickar på baken, men det kanske är tanken som räknas?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

La till dig, ljusdalen heter jag! :D

---
Pride:
Japp han är fetstilad i 4 av hans bästa egenskaper, jag vill ju att han ska bli fullbluppad :)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Om det är Quantiqo 837,54 som du vill fullbluppa, så saknar han fetstilt i snabbhet. De 3 bästa egenskaperna är de 3 största siffrorna: Dressyr, Hoppning och Snabbhet, som gäller för din häst. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

har lagt till dig Cruella (heter Singer på howrse!) :)

skickar lotter till alla vänner allt eftersom! :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

fast det kan omöjligtvis vara hans tre bästa egenskaper ifall han då inte är hundrabluppad :p

Ces verkar ha sett hingsten ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Okej nu är jag riktigt sur, hade 12 lotter till senaste dragningen och vad fick jag?!?
40x stjärnor
5 åldrandepoäng
600 equus
100 äpplen

:eek::devil::mad:

aja, dom tycke väl att jag skulle vara nöjd med mitt ymnighetshorn och filotes klapp som jag fick förut :grin:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ungefär vad jag fått de senaste två dragningarna. Verkar som att dem flesta fick något bra den första dragningen och sen dess har det gått utför. ^^
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 209
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
944
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 224
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 165
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp