Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej, om du vill får han gärna stå i mitt center. Men som vanligt dressyren måste minst fetas och träna honom helst till färdighetsgränsen iaf (1180) samma dag som han inackorderas. Vill du ha boxen idag isf?:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kan man flytta över sina hästar till ett stuteri man skapat? Hur gör man då?

Hittade svaret...
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Idag kräks jag på spelare som ger sina hästar all bonusutrustning som går och sedan startar dem i de lättaste tävlingarna. :devil:

Inte så lätt att bluppa idag...
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapp

Jaha, då var det dags för nytt event, lotteriet. Kom lite plötsligt, brukar ju alltid dyka upp på internationella först:p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL Efterlyser enhörnings hingstar ras hanno och quarter..
skulle behöva betäckningar...:laugh:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Äsch, jag hade hoppats på något annat än lotteriet faktiskt.
dkl
Jag har skickat lotter till alla på min vänlista utom Sleipner, för du hade fullt. :p Men det kommer! Om jag inte är vän med någon så lägg gärna till mig, Linta :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack för lotten :). Skickar tillbaka när det går, du hade fullt nu.

Hade också hoppats på något annat än lotteri. Tyckte inte det var längesedan de hade ett lotteri ju.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Äh, jag som är ganska ny är glad att det kommer mycket event nu, behöver alltid sm föremål. ^^ Dock tycker jag pass-vinsten är lite liten. 3 pass? Brukar det inte vara 10?

Om ni vill byta lotter heter jag Cruella. :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Tråkigt med ett nytt lotteri, men samtidigt tur att det bara är solsystemhästar i det för då behöver jag inte lägga ner någon energi på detta event. :p

Självklart ger jag ändå lotter till alla vänner som ger lotter till mig. Har börjat beta av listan med bukefalister, de flesta har nog fått en lott nu och ni andra får en lite senare. :)

Om det finns några bukefalister här som inte ännu är vän med mig, lägg till Sleipner på howrse så får ni också lotter av mig. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har delat ut lotter till de som kunde ta emot. Ni var ett litet gäng som redan fått tillräckligt tydligen, lotter kommer till er sen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 209
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
949
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 232
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 169
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp