Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja, om du trycker på knappen "skicka till himlen" då. Har ett stuteri som kallas pass-hästar själv ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl.

Tänkte att jag slänger ut en förfrågan här bland er sköna bukefalister :)

Vi funderar på om vi ska ta in ännu en partner i vår hannoavel men är ute efter någon som är duktig på att bluppa, vuxen, pålitlig och beredd på att satsa för att komma ikapp toppavlarna. Just nu ligger vi drygt 6 gp under dem :angel:

Någon här som är intresserad eller vet någon som kanske är de? ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ok. Det är en häst med 353 i genetisk potential och låga färdiheter som fått dålig hälsa. Är väl lika bra att döda den kanske. :devil:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag är intresserad :)

Spelar inte på dagtid men kvällar och helger. PM:a om ni vill veta mer!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Är det Mirtai på howrse också, eller vad heter du där? Har väldigt många namn i huvudet så jag blandar nog ihop alla ibland :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*
Någon som har lust att hjälpa mig lite nästa vecka? Kommer att vara borta utan datormöjlighet hela veckan så om någon vill hjälpa mig med delad kontoförvaltning, så jag får tillbaka fontänen. Bara logga in varje dag och starta 8 hästar i GrPr.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Blev shoppingsugen så nu står ett connemarasto med GP på 633.85 i mitt stall. Investering för framtida avel, försöker jag intala mig själv! :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Är det du som har mejlat mig? :D

*kl*

Hur får jag till att bluppa den sista på snabbhet? Bara det som fattas, sen är min stjärna komplett! :love:

Hon har fått två fina söner nu också, jippi! ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Visst är du Qamilla? I så fall har jag reserverat hästen till dig. Om ingen annan behöver den sen så reserverar du den till mig igen, så köper jag den om 10 dagar. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 211
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
952
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 236
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 172
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp