Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Har bara det jä*la målet med att vinna 1 equus kvar nu, vet att det diskuterats tidigare men HUR gör jag?! Nån kanske vill gå in på min sida och klara det åt mig?? :angel:
Väljer man den dåligaste hästen så får man ju bara upp dåliga tävlingar? Eller vad gör jag för fel?
Har tappat lusten lite med spelandet nu så kanske vore kul att börja med troféerna istället :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det måste vara dåliga tävlingar ;) Se till att de har en insats på under 10 equus. Och så en dålig häst, gärna med dålig hälsa också.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jaha! Fick för mig att man skulle starta i en bra tävling med en dålig häst, då gör jag ett nytt försök :p

Under 10 equus föresten? Det verkar ju omöjligt bara det nu när jag letar tävling! Haha!
Spelar det nån roll om man väljer engelsk eller western?
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja det kan vara lite knepigt, jag hittade fälttävlanstävlingar som hade så dåligt. Om du vill kan du få låna min shettis, han får upp såna tävlingar typ hela tiden :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har reserverat! Han är tyvärr inte inackorderad någonstans men det är bara att ta vilket ridcenter som helst för 3 dagar. Du kan reservera tillbaka honom när du klarat det :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Shit, det gick fort! Redan klarat målet :bump:
Tusen tack, igen!! :bow:
Reserverar tillbaka honom!

Hm, vissa av troféerna har jag ju klarat fast jag inte har fått dom, skumt... kanske tar ett tag innan den fattar det?
Eller måste man börja om med allt from att troféerna börjar?
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

¨åååh, kjag är med på det målet! Du kan inte skicka honom till mig eftersom zassoo inte kan köpa tillbaka den på 10 dagar ändå? :idea:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Självklart! Kul att det gick så snabbt :D Och angående troféerna så verkar de komma efter en stund, tex var det så för mig med frieserpälsen :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Någon som kan tänka sig att inackordera min lilla hanno Bertil på sitt ridcenter? Han ska bli Grand Prix-stjärna och behöver stå i ett center med minst 58 e i lektionspris.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 209
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
949
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 232
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 169
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp