Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Som att det inte var nog med att det (för mig!) saknade lotteriet är tillbaka så gled just tre åldrandepoäng förbi muspekaren. Oh, what a lovely day! :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapp

Jag tycker egentligen inte heller att lotteriet är så värst kul, för man vinner nästan bara äpplen.

Däremot är jag glad för de saker av värde man faktiskt får och alla åldrandepoäng som brukar strömma in;) Sen är det ganska skönt med ett event som man inte precis måste lägga så mycket tid på, jag menar de som vinner hästarna brukar ju oftast vara såna som haft få lotter, så man kanske ska satsa på det denna gången?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag är mest glad för alla åldrandepoäng som brukar rassla in, plus att det är ett rätt så billigt event om man bara väljer att byta lotter & tävla in dem med hästarna. Inga donationer till Ow här inte! ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har också lagt till dig, Cruella :).

Jag tycker inte eventen i sig är tråkiga. Välkomnar gärna dem eftersom man vinner massa SM-föremål utan att behöva lägga ut pass. Fast eftersom det var ett lotteri alldeles nyligen hade det varit skoj om de hade ordnat ett annat sorts event.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Yes! Redan vunnit 10 ÅP :)! Mycket välkommet eftersom jag nyss fått slut på dem (Bluppning kräver sina ÅP ;))
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL
1 x Harmonipaket
29 x stjärnor med 7 lotter
1 lott till nästa dragning
1 x Åldrandepoäng
1 600 Equus med 3 lotter
100 x Äpple

+ 3 gåvor från stjärnorna direkt..
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

En filosofens sten och ÅP med stjärnorna, inte alls dåligt med tanke på att det är gratis. =) Såg att ni la till mig, skickade lotter till er som kunde ta emot. Men är det alltså så att jag bara kan skicka en lott till varje person under dessa 7 dagar?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Loggade precis in idag (var inte inloggad igår) och såg att lotteriet var tillbaka. Säg till om ni vill att jag skickar lotter :)

Skickade precis till, Ces, Otherwise, Hemlig, Mirtai och Monimaker :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har juh inte varit med så länge så detta är första lotteriet för mig. Tycker det känns rätt bekvämt att det inte kräver så mkt engagemang. :)

Började bra med
20 stjärnor
4 lotter till nästa dragning
1 åp
1 sjöstjärna

:banana:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Sådär nu har jag skickat ut lotter till alla er som inte redan fått så många att jag inte kunde skicka, ni får imorron eller senare :)

Själv fick jag detta förra dragningen:
1x Boreas longerlina
7 x stjärnor
11 000 Equus (+1000 för stjärnorna)

Helt okej :)

Lägger till dig som vän Cruella, Qamilla heter jag :)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hur använder man sådant man vinner?
Fick en Artemis pil i ett mål, men verkar inte kunna ha den på någon häst? :confused:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Vilken utdelning en del av er fått! Jag fick inget skoj i första dragningen.

Har lagt till mysfilt och Cruella som vänner. Ni andra får gärna lägga till mig, Bounce heter jag på Howrse.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 209
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
944
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 224
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 165
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp