Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl
Jag törs inte hjälpa någon ifall det skulle råka vara det sista klicket som någon annan behöver. :o bure, Jocielyn, är det riskfritt att hjälpa er? :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

När han är bluppad så är jag definitivt intresserad :)

*kl*

Någon här som har en kronostimer till övers?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Väldigt sent svar, och du har redan klickat men jag har rätt så många poäng kvar innan hindret är röjt så imorn är det bara att klicka på ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Haha samma här! Tog ju omedvetet ett sista klick hos någon imorse, bra för mig och jag tror ingen hade paxat det, men ändå :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jo jag kom ju på att man ser ju på den lilla bilden ifall hindret ser rasat ut. :D

zassoo, ja jag gjorde det samma! Så nu aktar jag mig lite för att inte ta det från bättre behövande. :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl
Vill inte verka tjatig, men nån som vill sälja Herapaket? :D
Vill inte ge hur mycket som helst, men har 400 000 så kom med förslag!
Skriv till mig på Howrse - cambodia.

Kanske nån som har nån gulblack fjord de vill sälja? Det tar jag också gärna emot!

:)

Tack alla som klickat hos mig föresten, klickar på alla som kommer i min lista, är inte så många dock (?)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Åh, jag vill ha :bump: Inte för att jag riktigt förstår hur ni reserverar eller så men... :rofl:

Edit, Bra att jag svarar när det gått 25 min...
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Men jag lade inte ut förrän nu ändå. xD Så om ingen annan hinner före är den din. ^^
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Är fast på ett mål just nu, behöver ha 20 hästar och har bara 16 just nu. Planen är dock att betäcka ett sto så då blir det 17 hästar, behöver bara hitta en hingst med gp över 637 först. (ev gör jag så det blir tvillingar.)
Lättare sagt än gjort då jag helst inte vill lägga en förmögenhet på betäckningen.

Men kom på att någon här kanske kan tänka sig låna ut nån häst till mig? :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja, eller det är tanken. För ett tag sedan fanns det en liten grå häst som hette Klara som vandrade runt mellan bukare i passköp osv. Tyvärr har hon försvunnit någonstans på vägen så vi har skapat en ny :)

Har reserverat honom åt dig :)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag är fortfarande i behov av ett sista-klick! Någon snäll själ som har ett? :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Någon som har en häst med uthållighet över 185 som kan tänka sig att anmäla i min fälttävlan? Ridcentret heter Manetheren och jag skulle verkligen behöva få loppet att gå oftare för att få upp prestigen :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Day jag har ett sista klick på mitt hinder efter mitt klick klockan tio lägg till mig som vän om vi inte är det så kan du få det heter Bure där med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 311
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
975
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 250
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 070
· Visningar
34 408
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp