Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det verkar ju omöjligt på förhand, undrar hur fasen de gör?! :eek:

Det är absolut inte omöjligt ;) Jag antar att deras GP ökar rätt bra fortfarande då de inte har kommit så högt upp (hannosarna ökar ju bara drygt 0,40-0,60 per helgeneration numera :mad:). Så om man avlar med 75-80 bluppat bara så kan man ta igen det försprånget ganska snabbt egentligen. Tar man bara var tredje generation 100-bluppat så de inte tappar alltför många färdigheter så är det lugnt :angel:

Va så jag gjorde med hannosarna när jag började och jag knappade in i en rasande fart :devil: :rofl:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag heter ThBet och jag tror att jag försökte pm:a dig på howrse om en betäckning. ;) Nu har hon iaf fått en omgång bebisar, men jag lär ta fler på henne så då blir jag superglad om du har en bra hingst till mig! :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Aha, är det du? Förlåt.. :o Är en del som PM:ar mig angående betäckningar så ibland orkar jag inte svara när vissa inte tar ett nej utan ska ha så otroligt högt gp på hingstarna.. :crazy:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Haha, japp! Bästa hingsten, fullbluppad och gratis - jag bara kastar ut såna betäckningar höger och vänster :banana:

Fast en var lite söt när jag sa nej och hon inte accepterade de. "Men snäääälla? Jag kommer ändå inte att komma ifatt dig ;)"
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Fast nä nu hade jag redan klarat? :confused: Måste varit någon annan som hade sista kvar men inte sagt det :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Haha vilken tur :D

Lily - har du fortfarande sista kvar? Tänkte om någon annan behöver :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nix, det försvann!

Åhå, fler fina Connisar!! Glöm inte bort mig jag avlar oxå på dem ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

oj, jag har med sista klicket på ett hinder!
Har bett om hjälp!

----

Men fattar inte varför jag inte får klicka på 20 timmar nu :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 311
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
975
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 250
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 070
· Visningar
34 408
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp