Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej gör vad du vill med min med :)

*kl*

Någon med en PRE hingst med gp över 637? :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har 8 klick kvar nu, alltså 3 från mig och 2 (för vännerna få man väl bara ett klick av.. eller är det 2?) från vänner så får nån sista klicket.. kommer att få bromsa mitt klickande om jag ska få ihop detta.
Så jag kommer klicka kl.19, 22 och 01 ( om jag inte vaknar då så blir det 04). Sen har jag nya vänklick att dela ut o då behöver jag 2 st varav det 2:a är sista klicket.

Innan detta så behöver jag klicka sista klicket hos nån oxå! Puh detta blev komplicerat!!
Nån som kan samköra detta med mig?
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har redan klarat det målet själv, men nu har jag bara ett klick kvar på mitt hinder, så om du vill så kan du ju klicka på det typ... Alldeles strax ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Var så lite, så! :D

Jisses, nu ska man upp i 50 poäng för att röja undan nästa hinder. Jaja det stod iaf att om jag kommer sist i en tävling så får jag 8 bonusklick. Alltid något. :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hihi, jo det verkar höjas med 10poäng för varje hinder nu!

Nån som behöver hjälp med sista klicket??
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag behöver!!!

edit: om du menar någon som behöver klicka sist på en väns hinder, alltså :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hehe, jo det är det jag menar ;-)

Jag har 8 poäng kvar på denna nivån. Ger ett vänklick 1 eller 2 poäng??
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

1 ger ett vänklick såg jag nu... då behöver jag klicka 3ggr till o så måste en annan vän klicka en gång innan du klickar.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har sista klicket på hinder åtta i morgon bitti om det är ngn som vill ha det.

Skulle behöva kicka sista själv innan dess dok någon som har sista på sitt hinder kvar..?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja, det beror på om jag vaknar och klickar i natt om det blir 4-klicket eller 7-klicket. Jag hojtar! :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Nu slänger jag mig efter en veckas semester tillbaka in i Hworse-spelandet och det nya eventet :bump: Har hittills bara kunnat klicka en gång, men kommer ng försöka hänga med någorlunda i början iaf :)

Sen undrar jag om det är någon som har en (renrasig) painthingst med gp över 500 (gärna högre!) :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

mitt bästa sto är 504, så det är ju en liten förbättrng iaf :idea: Skall bara bluppa klart henne! Inte mycket kvar nu :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 303
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
971
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 246
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 067
· Visningar
34 355

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp