Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Är också på målet att klicka sist på en väns hinder! Och ja, förra gången det begav sig (med pinatan) kom vi fram till att man måste vara den som ger sista poängen innan nivån är avklarad :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*
Åååh jag blir så trött just nu, känns som jag har fruktansvärt oflyt och aldrig vinner några tävlingar?! Har ni några bra knep/tips för att vinna tävlingar lättare? ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tävla hästarna innan de är så mycket tränade och tävla i fel gren, t.ex trav med ridhästar, då kommer det ofta upp tävlingar med 0% i svårighet. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Köp bra hästar:p

Haha, nu vet jag inte vad du har för pållar, men fulltränade GrPr-pållar som inte ligger alldeles för långt från toppen vinner ju tävlingar väldigt enkelt, speciellt Lussar som man tävlar i hästhoppning:angel::D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Svarar både Dramatik & Linda8142.

Okej, har några bra hannosar på färdigheter mellan 800-1000, även några lussar som ligger där runt. Annars har jag väldigt blandade hästar :)

Men tack så mycket för tipset, vill ju gärna 100bluppa hästarna ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Är det någon som känner till taylortindra på howrse? Kallar sig vuxen spelare som är att lita på, men när hon köpte en Grandprix häst av mig har hon fortfarande efter en timme inte ressat några av föremålen hon lovade mig.

Tacksam för svar.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

ingen jag känner till, men kanske ge henne ett snällt påminnande i ett PM kanske? Annars är det inte så mycket att göra, howrse stödjer inte såna byten om det skulle gå fel :crazy:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har gjort det för rn timme sedan, är väl bara att informera så många som möjligt om det inte dyker upp några föremål tills imorgon.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

day - Har du hannosar du vill bluppa så tar dem (oftast) mest segrar i fälttävlan ;)

Och angående taylortindra så skulle jag inte lita på henne - ett hett tips! Har varit mycket strul och krångel när det gäller just den spelaren tyvärr och om hon är vuxen? Tveksamt.. :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Härligt:) Jag började faktiskt undra innan idag om den inte skulle få det snart:p Vill du ändå att jag ska anmäla pållar ett tag till? Jag skulle iaf behöva lite hjälp iaf ett tag till om du har lust?:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl
Börjar Ow få tomt i kassan eller? Nu vill jag också klicka sist på ett hinder! :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det har gått så sjukt segt på slutet, prestigen har ökat med typ 0,2/tävling... Du får gärn fortsätta anmäla om du vill, jag anmäler till din så ofta det går :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl*

Jag tror att vi får samarbeta allihop på "sista klicket" målet. Om alla skriver här när de har två klick kvar och så måste vi kolla här när det börja närma sig. Så får vi skriva att jag tar Lilys sista klick t.ex. och så får de två personerna samarbeta. Så att inte nån tar sista klicket som inte behöver det liksom :)
Vad tror ni om det?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nå får gärna anmäla er till mina tävlingar oxå.. har alla utom trav. Engelsk ridning då :)
Heter: Stall & stuteri Fortuna
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Låter som en bra ide :) Har tyvärr rätt så många poäng kvar, bara 22 av 40 än så länge :p Men jag säger till när det är dags ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jao, jag sparar mitt sista vänklick så kan någon av er hjälpa mig i em/kväll! Har just nu 35/40 poäng på hinder nr 8 och enligt mina beräkningar så har jag 39/40 efter 16.00-klicket. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 289
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
964
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 246
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 065
· Visningar
34 290
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp