Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Någon som har en fulltränad Hannohingst med gp en bit över 800? Mitt fulltränade sto, som ligger precis över 800, söker en partner!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

De som ligger ute på offentlig har ju uppåt 840 om du vill ha en fullbluppad, bättre än så kan inte jag erbjuda iaf
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Behöver en att betäcka med menade jag, skrev nog lite luddigt :P
Har ett hingst föl med tror det är 647 i gp som jag har tänkt använda lite sen, men mamman till honom är det jag letar hingst till nu :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Aha, tack! :bow: Sist jag kollade så var det rätt skralt på offentliga, men då ska jag ta en titt igen. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag håller på och blupar 648,8-hingsten om du är intresserad :). Har dock en bit kvar, måste vinna en massa tävlingar först.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Gud, vad drygt det är att så få fina connemarahingstar erbjuder offentliga betäckningar! Vill ha med GP på en bit över 600 och om man har tur så ligger en med 601 ute ibland. Kommer få linjeavla på mina med 615 & 621. :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*snor egen knapp*

Åhå, tack vare tips från Mirtai så har det nu fötts ett par hannopojkar med drygt 810 i gp och 236.43 i medfödda färdigheter. :banana:
Nu har jag iaf en efterträdare till mamman i grand prix-sammanhang! :D
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack tack! :D

Bara för att du nämnde det där med att det var svårt att få tag på bra connemarahingstar, så blev jag sugen på att köpa en och träna upp. :p
Nä, jag är aldrig nöjd och tycker att jag har tillräckligt många raser på g. Haha! Dessutom saknar jag att ligga på topplistorna, så jag funderar på vilken ras jag ska börja med (och om jag kan hitta en partner) så jag kan ta mig dit igen. Både mina tinkrar och lussar låg i topp en gång i tiden... Men det var innan jag tog paus från spelet och halkade efter.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Såklart att du ska köpa dig en connemarahingst! :D (partisk, jag?)

/MM som funderar på att köpa en också, trots att det är ett sto jag borde titta på och faktiskt sälja av någon hingst.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Vi ska inte försöka slå ut den där Bettan från topplistan då? :angel: Fast det kan ju ta ett tag... Hihi!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Mitt problem egentligen är träningsbiten. Jag har väl ganska acceptabla avelsdjur - de som jag har nu förutom mina två Ouranos-Gaia är:

Hingstar:
Hi 615.37 (Namnet säger allt om hans GP, 615.37!)
Cro Magnon (593.19)
O'Hara Donovan (596.49)
O'Hara Cavan (621.66)
O'Hara Eamon (596.67)
O'Hara Emmet (606.65)

Ston:
Mistéir Rua (626.38)
Raining Star (586.44)
O'Hara Líle (596.34)
O'Hara Proinnséas (611.18)
O'Hara Mo ghrá thú (596.76)
O'Hara Erlina (622.04)

.. Så det känns som att potentialen för att få fram hyffsade connemaror finns - jag kanske bara måste lära mig att inte sälja dem otränade och bara tillverka nya. Vet inte varför, men jag ser mig bara som uppfödare. :rofl:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

har 2 klick kvar på 8:e hindret, vilket jag kommer ta imorgon bitti runt halv sju tiden (dock kan jag sova en timme till pga av sen start på jobbet - men vad gör man inte för howrse :p)

Så någon som är morgonpigg imorgon kan ta sista klicket. Jag skriver här på forumet när jag är vaken :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ok. :p

Jag brukar ha svårt för att sälja mina djur, utan föder mest upp nya. Men jag är rätt bra på att träna dem som jag vill spara till avel/tävling.
Eftersom jag inte kunde hålla mig i skinnet, så köpte jag en connemarahingst med 633.33 i GP samt ett sto med 639.77. Hingsten har börjar tränas.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag vet inte riktigt vad jag gör om jag ska vara ärlig - jag flummar bara runt. :D Måste sälja pållarna nu och då för att gå runt och för att få någon slags generationsväxling! Har dock problem att bestämma mig för vilken som ska få gå härnäst. :(
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har hittat ett kanonsto!!! :D

MEN min data krånglar och jag får inte köpt ett pass som hon kostar! :grin:

Vad kostar ett pass i Equus, tänkte om någon av er har lust att sälja mig ett pass?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 303
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
971
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 246
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 067
· Visningar
34 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp