Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Beckie det hade varit super snällt vad heter du på Howrse. Självklart får du till baka den..
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har lagt till dig nu tack för hjälpen..

Är det fortfarande 10 dagar innan man kan sälja tillbaka hästen.?
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Yes, det är 10 dagar. Men du kan reservera den direkt :-)

Klick klick klick :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har lagt till dig nu tack för hjälpen..

Är det fortfarande 10 dagar innan man kan sälja tillbaka hästen.?

Har reserverat hästen Sune till dig nu :). Bara ressa tillbaka när du har nått målet så köper jag tillbaka honom så fort det är möjligt.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kl

Nackdelen med att gå och lägga sig i tid om kvällarna: Man missar 22-klicket på howrse... :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Svar till Flavor:
Okej, men när jag söker på mina egna tävlingar så kommer dom inte upp? :confused:

Svar till Lily:
Jag heter ljusdalen! Lägg till mig om vi inte är vänner :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag vill ha hjälp! Är uppe vid halv sju-tiden och kan klicka då men orkar aldrig vara vaken fram till kl 22 :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag vill ha hjälp! Är uppe vid halv sju-tiden och kan klicka då men orkar aldrig vara vaken fram till kl 22 :p

Perfekt, jag kan klicka 22 och eventuellt 01. Så själv behöver jag hjälp med 04 och 07 klicket, men 04 klicket kan man ju ta strax innan 7:) Så kan du ta de 2 till mig tar jag de andra 2 till dig, med reservation för 01 klicket, för ibland somnar jag innan dess:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nu har jag nått den magiska 50-dagarsgränsen och tänkte handla ett pass, men hur funkar det med hjälp att köpa? Ska jag ressa en häst till någon med största delen av mina equus, sedan köpa en häst av den jag säljer till för samma belopp? :o

Och såklart följdfrågan: vill någon hjälpa till? :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Perfekt, jag kan klicka 22 och eventuellt 01. Så själv behöver jag hjälp med 04 och 07 klicket, men 04 klicket kan man ju ta strax innan 7:) Så kan du ta de 2 till mig tar jag de andra 2 till dig, med reservation för 01 klicket, för ibland somnar jag innan dess:)

Blir ju jättebra! Jag vill dock lägga till att det endast gäller vardagar, på helgerna tänker jag inte gå upp för sju ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag kan hjälpa dig :).
Du ressar en häst till mig för så stor summa att du blir av med största delen av din reserv. Sen köper du ett pass (finns på pass-sidan om du inte redan sett det) och sen köper du en häst som jag ressat av dig för samma summa pengar som den häst du ressade till mig. Heter beckaneesen på Howrse.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har ressat till dig nu! :) Gör vad du vill med fölis sedan. Sälj, släpp i frizonen, skicka till himlen, whatever. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Sådär. Ressat tillbaka :)! Detsamma gäller min häst, gör vad du vill med den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 270
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
963
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 242
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 063
· Visningar
34 252
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp