Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Det är flera stycken som skickar åldrandepoäng till mig nu och då, och för att inte klägga igen tråden med mitt tackande till varje enskild användare så vill jag bara säga tack allihopa! :love:

Och jag födde just upp en connemarahingst med 621 i GP. Äntligen så har jag kommit över 593-spärren! :banana:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl
Kan man på nåt sätt se vilka hästar man har ägt?
Alltså inte bara de man fött upp...
Tror inte det går, men kanske har missat nåt... :idea:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Har varit borta under dagen och blev lite ledsen då jag trodde att jag missat de fina stjärnorna som alla talar om. Nu dök de dock upp med ett nyx-paket. Bra dag! :love:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tillägg: min kompis som fått tillåtelse att logga in med delad kontoförvaltning för att fixa lite saker hittade ett hera-paket (till mig) imorse också. ännu bättre dag! :eek:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Måste ju vara så! :cool: min kompis tyckte att "ja, just ja, när jag loggade in på din användare hittade jag någon ask!" jag var ungefär: "jaha, ännu en pandoras ask?" och då sa hon "näee, kolla bland dina föremål .." och POFF, ett hera-paket. :eek: Idag är en bra dag. :banana:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag fick med stjärnor som flög runt, fick en apollos lyra, en kompis fick hera paketet :o

Jag fick ett y-horn

Jag har fått de där stjärnorna 2ggr idag = 2x3000e :-)

Jag fick ett nyx-paket med de där stjärnorna när jag loggade in första gången idag.

KL

Har varit borta under dagen och blev lite ledsen då jag trodde att jag missat de fina stjärnorna som alla talar om. Nu dök de dock upp med ett nyx-paket. Bra dag! :love:

Orättvist ju!!! Jag fick alltså en rova! :( :devil: :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl*

Äntligen har jag klarat det sista målet och kommit till troféerna!! :-D

Har 3 vänklick kvar idag, come on people :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl*

Jag fick en apollos lyra och ett äpple :mad:


Nådde 50 dagar idag, och visst kan jag växla till pass nu? Någon som vill hjälpa mig, vet att jag fått förklarat hur ni gör men det minns jag inte :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tror det är jag som har den! Om ni menar Sleipners mål 91-häst? Köpte den av Singer och har reserverat tillbaks den men om det är ok för dem så kanske den kan gå via nån annan? :idea:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Annars har jag en häst som ska fungera för mål 91. Är villig att låna ut den, bara jag får tillbaka den sen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 233
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
963
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 241
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 063
· Visningar
34 233
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp