Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Odla vete och sälj bäddarna! De säljs ju för 18e styck x 14404st den här sommaren = 259 272 equus/sommar. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL.
Spelade en hel del innan men varit lite passiv ett tag men har börjat nu igen..
Har bara tre mål kvar tänkte höra om det är ngn som vet var man hittar id nr på den som vann flest tävlingar igår? (marwil-1)

Jag heter bure på howrse med om det är ngn som vill lägga till mig.
Föder upp Welsh samt enhörningar har för tillfället ett sto av varje ras som är möjlig samt en Quarter hingst.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

La till dig:)

Id nummret hittar du om du klickar på marwil, så står det sist i webbläsaradressen;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Aha, jo det gör jag ju men så uppgraderar jag boxarna för pengarna så det blir inte så mycket kvar :rofl: Fast nu är jag nästan klar med det så då kan jag börja spara :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jisses vad med pengar, jag hade 50 000 på ridcentret för någon dag sen och kände mig rik :angel:

Bure: Lägger till dig Qamilla heter jag :)

Sitter fortfarande med en massa sm föremål jag inte vill ha, just nu behöver jag kronos, någon som har en till övers :d
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har bara två mål kvar nu köpen häst över 25 med 0 i färdigheter och vinn 10 tävlingar ned oranus gaia avkomma, det är så att man ångrar att jag sålde min första welsh...
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Aha, jo det gör jag ju men så uppgraderar jag boxarna för pengarna så det blir inte så mycket kvar :rofl: Fast nu är jag nästan klar med det så då kan jag börja spara :D
Jag har ju varit klar med allt sånt rätt länge nu, så jag har ju inga större utgifter. :) Man ska klättra i topplistorna där man har chansen... :angel:
:eek: *svimma*
En av mina hingstar drar in massa equus till mig :d han är populär att avla med tydligen. :D
:D
Ja man kan ju tjäna helt sjuka summor på en bra hingst! Speciellt om det är en enhörning, till och med mina otränade med taskigt gp får ju betäcka. :p

Bure: jag lägger till dig nu strax! :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

:eek: Det kom en massa stora stjärnor som åkte runt och när jag klickade på dem fick jag en rova. :confused:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag fick med stjärnor som flög runt, fick en apollos lyra, en kompis fick hera paketet :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag fick ett y-horn

Tror det är OWs eller howrse födelsedag eller nåt sånt
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har lagt till dig. Mysfilt heter jag på Howrse.

KL
Jag fick ett nyx-paket med de där stjärnorna när jag loggade in första gången idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 233
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
963
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 241
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 063
· Visningar
34 233
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp