Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ah okej! Går målet igenom om man gjort det innan (och har hästen kvar) eller behöver man göra om det?
Tänkte om jag ska spara en häst tills jag är på det målet :P


Någon som kan hjälpa mig med pass? :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ah okej! Går målet igenom om man gjort det innan (och har hästen kvar) eller behöver man göra om det?
Tänkte om jag ska spara en häst tills jag är på det målet :P
Man måste göra om det. (Jag har en Ouranos o Gaia som vunnit mycket innan men det räknades inte).
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kan inte någon vara så otroligt gullig och skicka en hjälpförfrågan så jag kan hjälpa någon att röja undan ett hinder? Måste klara målet :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack så mycket, jag har röjt ditt hinder nu! :D Tyvärr har jag redan skickat alla mina förfrågningar idag :(

*kl*

För övrigt tycker jag att det är ett segt evenemang, vinner få saker och alltid måste man passa tiden... Hehe
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack själv :) Okej, jo tror jag klickade hos dig innan om jag inte minns fel, slog mig nu.

Jo det tycker jag med, riktigt segt event :/

Är det någon annan som har förfrågningar kvar så säg till så klickar jag!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*
Någon som kan hjälpa mig höja prestigen på mina tävlingar? Hade varit gulligt för jag vet inte hur man gör :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Du höjer prestigen (om jag fattat rätt) genom att anmäla hästar själv och se till att dom körs så ofta du kan. När de går av sig själva kan du höja nivån vart efter.

Min terräng har jag fått upp till 43% nu men den körs inte alltid själv utan får anmäla hästar ibland :)

Kan försöka anmäla till dina tävlingar om jag har någon häst som passar!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

För övrigt tycker jag att det är ett segt evenemang, vinner få saker och alltid måste man passa tiden... Hehe

Egentligen behöver man ju bara passa en tid... Tex kl 10 får man klicka men chansen ligger ju kvar tills nästa gång så om man klickar typ halv 4 och sen efter 4. :idea: Sen kommer nästa chans 10 men man kan vänta till strax innan 4 igen.
Eller så gör man tvärtom och klickar strax innan och efter 10.

Visst tänker jag rätt nu?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack! Köpt, fixat pass och ressat tillbaka! :) Nu får du nya bukehästen - som den förste i ledet hoppas jag! :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Precis, Det räknas inte. Och det är svårt att hitta en ny häst som inte har något :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 266
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
963
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 241
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 063
· Visningar
34 245
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp