Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Haha det är lugnt :)
Ja reservera för 101 000 det blir kanon :)

Ressade en till dig, vill du ha tillbaka Epos? :)

Tack så mkt för hjälpen :)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Blir ju jättebra! Jag vill dock lägga till att det endast gäller vardagar, på helgerna tänker jag inte gå upp för sju ;)

Hehe, nej misstänkte det:p
Men ska vi börja idag redan då? Isf får vi fixa delad kontoförvaltning till varandra nu:) Fixar till dig direkt iaf.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL.

Nu när jag har alla GrPr-bonusar så ger jag mig in i det denna vecka. Fått tag på en fin liten lusse med 859 i gp som ska tränas till imorgon, och på onsdag ska jag försöka hinna träna en av mina topphannosar. Ska se om jag kan slå mitt gamla rekord och hinna träna en under en timme :devil: :banana:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*
Kanske bara jag som är helt efterbliven men hur får man en trofée och vad fyller den för någon funktion?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Behöver inte ha tillbaka den, du kan göra vad du vill med den! :)

dramatik: Det hade ju varit najs, attans att mirtai hann före ;)

Jellys: En timme?!!! :eek:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag kan klicka till dig också:) Bara ge mig delad kontoförvaltning:)

Du kan säkert också hjälpa mig sen när det är tätare mellan klicken, vi kan ju se om det behövs:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kommer man in i rytmen och lyssnar på musik alternativt kollar på tv samtidigt så kan det gå snabbt att träna en GrPr-häst. Ikväll tog det dock inte en timme utan en timme och tjugo minuter :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Har ett mål där en vän ska erbjuda en rova. Nån som kan ställa upp? :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Åh men gärna! Ska se om jag kan fixa det idag. :) Så är det bara att säga till om du behöver hjälp av mig.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl*

4 vänklick kvar gott folk!

Jag kör oxå gärna delad kontoförvaltning med nån under detta eventet. Försöker klicka så ofta jag kan och jag klickade t.o.m med mobilen i natt, hihi :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

En fördel med detta event är att jag stiger upp halv 10. :angel: Är normalt väldigt morgontrött. :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl*

Jag har som mål att klicka sist på en väns hinder. Nån som kan hjälpa mig?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har oxå sista klicket uppgiften hojta gärna om ni har ett klick kvar..:laugh:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

De räknar väl som så att ska du ha 30 klick på ett hinder så är klick 30 det sista??
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Skriver här när jag har ett klick kvar.. har bara en sisådär 39 kvar på detta hindret :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 289
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
964
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 246
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 065
· Visningar
34 290
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp