Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Åh.. Inte mitt favoritevent direkt :crazy: Fick knappt någon sömn när pinata-eventet var.. Tror dock inte jag ska anstränga mig lika mycket under kommande event. Har hört någonstans att man måste sova lite om nätterna för att fungera som människa? :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Du ska klicka på hinder för att klara dem, det är iofs lätt, men det finns också uppdrag att göra för att kunna klicka oftare och därmed avancera snabbare. Mot slutet på eventet, om du gjort alla uppdrag, ska du klicka en gång i halvtimmen hela dygnet. Så var det på det förra eventet som hade det upplägget. :crazy:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det blev väldigt lite sömn under pinataeventet, skrämmande lite mot slutet! :eek:

Jag vill ju gärna ha solsystemshästen som är högsta vinsten här, så det blir nog lite sömn nu med. Vi tänkte försöka samarbeta inom avelsgruppen och klicka åt varandra, men det är ju liksom ingen som frivilligt tar på sig nattpasset. :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl
Ingen som har en häst född oktober 2010 till salu? Det är bara den som fattas och det har inte funnits någon sedan troféerna kom. :mad:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det blev väldigt lite sömn under pinataeventet, skrämmande lite mot slutet! :eek:

Jag vill ju gärna ha solsystemshästen som är högsta vinsten här, så det blir nog lite sömn nu med. Vi tänkte försöka samarbeta inom avelsgruppen och klicka åt varandra, men det är ju liksom ingen som frivilligt tar på sig nattpasset. :p

Vi tänkte också försöka hjälpa varandra med allt klickande. Jag som oftast är uppe hela nätterna igenom tar frivilligt nattpassen och dem så är uppe ohyggligt tidigt på morgonen får ta dem klicken när jag sover. Är ju en riktigt smidig lösning egentligen :D Känner mig lite dum som inte tänkte på det på pinataeventet för då hade jag nog fått mera sömn :(
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har ni andra fått trofén för frieserpälsen? Har sett att en del har den men inte jag...

En annan fråga: Jag skaffade pegasuskonto för ett tag sedan, till stor del för att kunna strukturera upp mina stuterier. Men hur i helvete ska jag göra för att få flera kategorier under varje stuteri, eller hur jag ska säga? Jag lyckas på ett stuteri, men inte på något annat. Har försökt i flera dagar :o.
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag fick den till slut, den dök upp hux flux utan att jag hade loggat ut eller något :p

Det beror på vilken färg du väljer till stuteriet tror jag! Alla som har samma färg hamnar i samma rullista :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Jahapp. Och så har det nya eventet börjat. Man hinner ju knappt återhämta sig från de tidigare innan nästa dyker upp, ju. :p
Jag blev lite nervös när ni sa att man måste klicka så ofta mot slutet. Vill ju sova på nätterna... :crazy:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag lär nog bara vara med i eventet i början då det är så pass smärtfritt. :D

KL

.. Och så lätt var det att hålla sig ifrån hannosarna. Hittade ett riktigt billigt fint sto som jag betäckte och ut kom en liten hingst med 29 ypperlighetsstjärnor och 796.96 i GP. :love: Tur att jag har lite tid kvar innan han måste säljas iväg.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jo jag är väl inte helt desperat när det gäller att samla på gudomliga, även om de är roliga att ha. :p
Waymiie försökte nyss få mig att sälja min Balios till henne. Bah! Hon har ju redan "allt", något bra kan jag väl få behålla? ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Men ååååh! Glömde bort att det fanns mål på hindrena.. Så klickade väldigt snabbt förbi första hindret innan jag kom på de :( Var det något värdefullt mål som att kunna klicka oftare eller något?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Attans! Ja, jag är rätt säker på att det var det målet som gjorde att man kan klicka oftare, för efter det så ändrades den där klockan som räknar ner hur långt det är kvar tills nästa klick. Fast du behöver nog inte vara så ledsen för det, för det verkar som att det bara gällde för en gång. :crazy:
Mellan första och andra fick jag vänta i 4 timmar och nu står det 12 igen.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Om det bara gällde en gång så hade jag nog rätt tur! :) Lär nog inte göra om det igen iaf :rofl:
För andra målet var ju att kunna bli hjälpt av fyra vänner så det var iaf skönt att jag inte missade de för då hade jag nog slagit mig själv :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Bläh, sålde just iväg en av mina favorituppfödningar då hon gjort sitt på avelsfronten hos mig. (Så lågt GP att jag inte finner det värt att betäcka henne mera). Lite hårt kändes det, tur att hon blev såld fort i alla fall. :love:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hmm.. Tror inte jag gillar att jag missade det första målet :crazy: Nu måste jag vänta 24 timmar på att jag ska kunna klicka på hindret, och det klicket ger mig 3 bonusklick.. Med andra ord - jag är fast på hinder nummer tre med 3 av 10 poäng i ett dygn framöver. Skoj! :mad:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nä vad surt! Jag tycker det är tillräckligt drygt med 12 timmar emellan...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 213
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
960
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 239
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 187
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp