Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Får du fortf. färdigheter för tävling? Isf är det bara att tävla hoppning tills den inte får mer färdigheter från det!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Vad är en fontän? :)

om man kommer topp 100 i grand prix så får man något som kallas fontän. Det ersätter vattnet när man man sköter om hästen och ger mer moral och energi än vanligt vatten.

Det är extremt beroendeframkallande och jag är bara lite sur att jag glömde anmäla en häst i tisdags så jag nu får klara mig utan den en hel vecka! ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Den är verkligen det, det var en vecka jag inte fick den och då gick det jättedåligt :confused::p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Hur hittar man en häst som är född 06/10/2010 :confused:
Har som mål att ge ett äpple till en sån. :D Och menar de 6 okt eller 10 juni :confused: (Spelet är väl amerikanskt menar jag).
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

När man är van vid fontänen är det svårt att vara utan den, föllek och blup blir inte samma sak utan fontänen! :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kolla hos någon av spelarna med längst tjänstgöringstid, de ska ha såna hästar. Ofta deras första häst, eller ja det måste ju vara första hästen för spelet startade väl då. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Aha!! :idea: Tack! Det visste jag inte.

Hittade en som heter Aurora och ägs av Nostie. Stod på Nosties presentation att den klarar mål 96. :rofl:
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Gud vad jag önskar att det gick att köpa åldrandepoäng för equus just nu! :o

Och jag har beslutsångest. Sitter på en hannoveranare (hingst) med en GP på 782 samt 27 ypperlighetsstjärnor som är 2 år och 8 månader. Borde jag ha kvar honom och träna/tävla lite som jag gör med de andra för att sedan använda honom som avelshingst eller sälja honom till någon som kan göra en bättre tävlingshäst av honom? Jag fyndade honom till ett bra pris då det kändes idiotiskt att inte köpa honom med tanke på just vad han kostade. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej tack!
Känner att det är dags att jobba sig upp till topp 100 nu då ;) några som har bra hästar att sälja?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Gud vad jag önskar att det gick att köpa åldrandepoäng för equus just nu! :o

Och jag har beslutsångest. Sitter på en hannoveranare (hingst) med en GP på 782 samt 27 ypperlighetsstjärnor som är 2 år och 8 månader. Borde jag ha kvar honom och träna/tävla lite som jag gör med de andra för att sedan använda honom som avelshingst eller sälja honom till någon som kan göra en bättre tävlingshäst av honom? Jag fyndade honom till ett bra pris då det kändes idiotiskt att inte köpa honom med tanke på just vad han kostade. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Beror på hur bra avel du vill ha :) Min bästa Hanno-hingst har 837 och 32 y-stjärnor. Men använd honom till tävlingar eller grand prix :) Kastrera honom så blir han ännu lite bättre, har jag för mig :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Beror nog kanske mest på hur bra avel andra vill ha, för han är tänkt att erbjuda offentliga betäckningar i sådana fall! :D Jag försöker intyga mig själv att jag inte ska föda upp fler hannosar, även om det är svårt med alla billiga fina hästar som finns tillgängliga!

Jag som är så dålig på att träna och tävla. :o Brukar sälja dem innan det är dags att tänka på sådant. :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 213
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
955
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 237
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 186
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp