Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har de verkligen gjort en sån förändring eller råkade du klicka utanför den vanliga popup-rutan? Är du riktigt snabb i klickandet efter du åldrat så är det inte säkert du hinner se popup-rutan. Då hamnar knappen för att hämta veterinären nere i fortplantningsrutan, har själv lyckats med det nämligen. :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja igår var allt som vanligt ju :) Men idag helt plötsligt förlorade jag ett föl, skitsurt, då jag precis köpt en ny bra hingst..
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har de verkligen gjort en sån förändring eller råkade du klicka utanför den vanliga popup-rutan? Är du riktigt snabb i klickandet efter du åldrat så är det inte säkert du hinner se popup-rutan. Då hamnar knappen för att hämta veterinären nere i fortplantningsrutan, har själv lyckats med det nämligen. :angel:

Nej, det står längst ner Gå och hämta veterinären :) var extra noga andra gången hon skulle föla.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Då måste de har infört det rätt nyligen, tog föl i morse och då var det som vanligt. Tack för varningen, måste hålla lite extra koll på det där senare när jag ska avla enhörningar. :eek:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Måste prova själv. :D Återkommer med resultatet!

Edit: Inga problem med aviserandet här i alla fall. Allting funkade och fick en fin liten hingstunge!

raining_5065751addf2b313b5002026.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Såg att du skrivit tidigare är att du var intresserad av fil.sten. Har du nån kronos?
Eller något annat kul att byta mot :P
Detta har jag nu:

Apollos lyra x 3
Plutos pergament x 3
Svart orkidé x 2
Filotes klapp x 2
Helios stråle x 1
Krösus gåva x 1
Medusas blod x 1
Filosofens sten x 1
Morfeus armar x 1

Behöver främst kronos, ymnighets horn eller annat, någon som vill ha skicka ett pm eller skriv här (kan vara lite dålig på att läsa här dock.)
Qamilla heter jag i spelet så om någon inte har mig på listan lägg till :)

Köpte mig ett nytt PRE sto med 624 i gp för 13k, kändes som ett bra pris, dock föl så helt otränad såklart :P
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har tyvärr inget roligt att byta just nu, så finns det någon som har något du vill byta med, så byt iväg den! :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Yeeey, en nyinköpt EH Shettis gav mig min andra egenuppfödda enhörning idag. :banana: Sto dessutom. Ska se om jag har lika tur med Titans utmaning. ^^

Edit: Det hade jag inte -.-
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Vad går Titans utmaning ut på? :)

Såhär står det om den:

Spela Titans utmaning för att vinna magnifika gåvor!
Du hittar en första gåva så snart du använt föremålet. Du har sedan två val, fortsätt och vinn mer och mer gåvor, eller stanna kvar för att vinna det du hittat hittills.
Var försiktig, om du väljer att fortsätta finns det en risk att din tur vänder... Det är upp till dig att inkassera det du tjänat ihop vid rätt tillfälle!
Det tillåter dig att hitta alla föremål på Svarta Marknaden, Equus, åldrandepoäng, eventuellt gudomliga hästar och ännu mer!


Så för två pass kan du chansa dig fram tills du förlorar eller vinner. ^^ Jag förlorade ganska hårt. Men du kan få en om du vinner 10 tävlingar med dina hästar också.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Var för nyfiken så provade. Tyckte väl att det var sådär. Lite småkul men inte värt 2 pass. Iofs kanske jag bara är en dålig förlorare som förlorade ungdomens vatten mot en sjöhäst ;).
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

men gah - det är ju som ett lotteri :crazy:
kom till nivå 5, och valde avsluta (300 000e fick jag bland annat, och 2 sm föremål) köpte en ny för 20 diamanter vann en ny titan på 3: nivån och cashade in den. Provade en 3:e gång och kom bara till nivå 3, och förlorade :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nu testade jag en gång till och vann ganska bra saker samt en ny titan så ska öppna den lite senare ikväll. Har en känsla av att det är som y-hornet, att man inte ska öppna dem efter varandra.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har också testat några gånger, de två första slutade det med poseidons träns/skor, några äpplen och ÅP. Upptäckte idag att jag hade en i förrådet som skulle användas innan ett visst datum, på den vann jag 2400 poäng till den allmänna rankingen! :) Tyckte jag var rätt bra.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*
Fick se idag att jag visst hade fått tillgång till fontänen! Första gången och då är inte ens hästen i närheten av färdig GrPr-häst:banana::banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 211
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
952
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 236
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 172
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp