Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Näe, det var en renrasig spansk häst .. Ursäkta till alla som föder upp dem, men jag fann verkligen inte fölunge-animeringen särskilt vacker. :D Förhoppningsvis blir hon bättre när hon blir stor. Fast ja, knabstrup-fölen brukar också vara ganska fulsöta. :rofl:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Fast det verkade lite värdelöst faktiskt... Speciellt om man måste behålla samlingen komplett för att få ha kvar trofén.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nä, kan inte säga att jag gillar denna idé med troféer. Inte blir det ju heller bättre av att troféerna är lite konstiga. Som den med Grane, jag hade ju alla Grane för att kunna göra en palomino Sleipner, men när jag gjorde en palomino Sleipner så valde ju howrse att ta bort en Grane av de jag bara hade en av, inte någon av de jag hade fler av. Så Grane-trofén är ju omöjlig att få om man gjort en palomino Sleipner, som ju liksom var målet med att ha så många Grane. Bra jobbat howrse! :grin: :crazy:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag kan inte se sidan än, har ett mål kvar, att vinna en equus i en tävling. Tips för att klara det?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Leta fram din allra sämsta häst med engelsk inriktning, så nära noll färdigheter som möjligt. Se till att den har dålig hälsa genom att inte mata den nog mycket. Nu tävlar du i hoppning, bara tävlingar som har den lägsta insatsen, tror det är under 10 equus. Det borde på detta vis gå ganska snabbt att fixa målet. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tricket är att förlora en tävling som ger ut väldigt lite equus i prispengar, vilket styrs av insatsen. Så viktigast är att välja tävlingar med extremt låg insats. Lycka till! :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack :D Kom in på trofésidan nu, antar att den uppdateras imorgon eftersom jag har väldigt mycket av sånt som står att jag inte har.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag tycker trofé grejen är lite rolig, även fast jag inte kommer ha nytta av den på ett bra tag. xD Har alldeles för många mål kvar.

Köpte precis min första åsna, gör man något med dem mer än avlar? :p
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

... :angel: Partisk, jag? Nu förstår jag inte alls ..

KL
Nu har jag nog kanske (notera kanske!) lagt ned hannoveranertillverkningen. Jag har tre hingstar och ett sto som bara används som tävlingshäst (Mirtais fina! :love:) kvar. Den ena hingsten lär säljas senare och mina två pegaser får stanna. Kanske får kastrera dem så att jag inte blir sugen på att starta upp igen. :o Och förresten, är det okej eller psykopatnivå att döpa två hästar efter sin favoritskådis barn? Jag vet inte hur jag ska känna .. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl*

Är oxå nyfiken på de där troféerna! Har två mål kvar som jag har haft länge men inte lagt ner nån möda på: vinna 1e och vinna tävlingar med en Ouranus och Gaia häst. Kämpar!!
Vann precis 2e, så nära!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 209
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
949
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 232
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 169
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp