Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Vad har den i gp? Kan vara intresserad, hur gammal?
Tror inte jag har dig på vänlistan, om annat så har jag inte kopplat ihop namnet på howrse med namnet på buke :P

Avlar på PRE iaf, och är i behov av en bra ny hingst med högt gp :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Lägger till dig som vän!

Tyvärr så är det för lågt för att få fram min avel :/ Men lägg den på auktionen så får du den såld iaf!

Någon som vill ha filosofens sten? Kan tänka mig byta bort den, vann precis det i lotteriet men känner att jag inte har någon bra häst att lägga den på.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl
Nån som vill byta, herapaket till mig - bonuspaket till dig? :bump:

edit, trodde dom var värda lika men kanske nån vill byta ändå :o
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Födde nog just upp en av de minst estetiskt tilltalande fölen jag någonsin sett. Tur att jag bestämt sedan innan att hon skulle säljas! :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Varför har jag fått två Connemaror bara sådär? :confused:

Gör mig ingenting, men ändå! :p:p

Och nu vann jag mig en Pegasus med målen, ett sto med tråkigt 350 GP, är hon något att spara på mer än att hon är himla vacker, Arabiskt Fullblod och Skimmel! :love:



:rofl:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

AH, nu fattar jag! :idea:

Jag har vunnit 2 sånna där Plutos Pergament, så att man får pengar istället för skit! :rofl:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja jag läste ett inlägg om att du avlade fram de bästa araberna så då tog jag dig! Haha! :D :D

Suck, vill också få tag i några sådana! Men när jag har kommit till försäljning om 30 dar är dom väl uppe i 1000 :cool:

Vill helst slippa köpa massa pass! :angel:

(hoppar jag in såhär som en liten mystisk filur. Hej, hej! Stinger heter jag :))

Om du är intresserad av bra hannos utan att betala pass om 30 dagar så kan jag slänga iväg en billigt ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 209
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
949
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 232
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 169
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp