Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hehe, det är svårt att få tag i topphästar utan pass. De flesta säljer inte heller hästar som ligger för nära toppen, om det inte är valacker för grand prix. När man lagt ner massor med tid och pass för att nå toppen så vill man ju inte bara ge bort allt hårt arbete, blir så dyrt att fortsätta avla utan att få lite tillskott i kassan. ;)

Men priset är bara högt på de allra bästa fölen, de bästa som säljs alltså, sen rasar priset ganska snabbt så visst finns det hyfsade föl till ett lägre pris. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jo jag vet! :laugh: I första omgången la jag ut en hel del på pass ;) och kunde vara framme och knipa åt mig riktigt bra föl för ganska mycket! :)

Får väl se ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Ska man anmäla detta PM/mail som missbruk?:

"Vill du kolla in min blogg om djur , min katt och Howsre ?

Den heter :

www.******.blogg.se"
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Om det är ett skräp-pm som förmodligen skickats till massor med spelare hade jag troligtvis anmält det, lite beroende på hur irriterad jag blev. Pm-funktionen är inte till för sånt skräp. :crazy:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nån som kan hjälpa mig med mål 91? Jag ska köpa en häst som är äldre än 25 år och har 0 i färdigheter.
Jag har Sleipner (nhizonis) mål 91 häst, och hon har gett mig tillåtelse att sälja den vidare (fast deb skall givetvis tillbaka till henne sen) om någon behövde den innan jag kommit till mål 91. Jag är inte där än, så du kan ha den ett tag. Men du får skicka tillbaka den om tio dagar! För då är jag förhoppningsvis på mål 91. OK?
Så får nizhoni tillbaka den sen :D

nizhoni: Hur kan den hästen förresten ha noll i färdigheter när den är lite tränad, tävlad och blupad?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

När hästen blir över 25 så tappar den färdigheter (om den inte är odödlig) så en häst med låga färdigheter som är över 25 är snabbt nere på 0 :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har Sleipner (nhizonis) mål 91 häst, och hon har gett mig tillåtelse att sälja den vidare (fast deb skall givetvis tillbaka till henne sen) om någon behövde den innan jag kommit till mål 91. Jag är inte där än, så du kan ha den ett tag. Men du får skicka tillbaka den om tio dagar! För då är jag förhoppningsvis på mål 91. OK?
Så får nizhoni tillbaka den sen :D
Okej! :banana: Kan jag reservera tillbaks direkt eller måste jag vänta 10 dagar? :confused:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

ahaa :)

linda: Du måste vänta tio dagar :) Så du får komma ihåg att jag skall ha tilbaka den sen ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Känner att jag skulle behöva sälja iväg minst en pålle men vet inte vem det skulle vara. Argh, ångest! Jag behöver equusen ..
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det går bra att reservera tillbaka den, men den som ska köpa tillbaka kan inte acceptera den förrän efter 10dagar. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapp

Nu jar jag ändrat min travtävling till 318%, så den som vill får gärna hjälpa till att sparka i gång den till mig:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl*

Missat att läsa sista tiden, läser i kapp imorron, så om någon skrivit till mig under tiden så svarar jag imorron.

Tänkte iaf slänga in en fråga har ett ridcenter (Stall Qilla) och har fält,hopp och dress tävlingar igång, alla är satta som nybörjartävlingar. Men har höjt lite på fält nu.
Men vad ska jag sätta nivån på här näst, dressyren verkar rulla av sig själv, men hopp och fält måste jag själv anmäla hästar till. Och fält har jag just nu (om jag inte minns fel) några hästar som har rätt krav, ska jag sänka den?
Dressyren verkar rätt logisk att höja men hoppningen då, låta den vara och anmäla hästar så fort jag kan?

Vart går gränsen för nybörjare föresten?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Jag fick en renrasig spansk häst, hingst, färdigtränad med 2 i BLUP samt ungdomens vatten. Nån som är intresserad? ingen ras jag kommer syssla med. Kan dock inte lägga ut reserverade försäljningar än, men om nån är intresserad kan jag lägga ut den billigt på auktion
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 209
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
944
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 224
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 165
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp