Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det måste man säga var en bra utdelning i proportion till antalet lotter! Jag har börjat få diamanter i varje dragning känns det som, men jag bryter bara upp dem i equus ändå :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Och så sitter man här och försöker få vänner att skicka, hästarna att prestera och snåla sig till att köpa några - och så behövs det bara två! :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Monimaker: inte så originell som hon tror. :D Ett snyggt namn är det i alla fall! Hon går mest under benämningen "den gamle svarte" dock ..
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Bra gjort! Jobbar på att blupa en av mina egenuppfödda. Hon har just tagit 20 segrar så nu är det bara att träna på! :love:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Äsch, det är ju jag som är en halvt omedveten copycat. :p Jag kan varken uttala namnet eller rasen, så min går under smaknamnet "den". :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har sett så otroligt många varianter på hur man ska uttala Lonán - Irländarna har en tendens att göra uttalet obegripligt utifrån hur namnet stavas - men jag kör på att uttala det som det låter. :p Dock så känns det lite "hmm" att ha ett maskulint namn på ett sto, men jag känner inte att det är lönt att byta!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hej Linta,
Du har 9 lotter till den nuvarande lottdragningen.
Du fick:
26 x stjärnor med 5 lotter
3 x Åldrandepoäng
med 2 lotter
1 400 Equus med 2 lotter
´
Nu skiter jag i det här. :mad: :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Yay! :D Skulle gärna komma upp i 1200 så jag får lite poäng till rankingen. :angel: Men det är ca 400 kvar, känns lite för avlägset.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 206
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
932
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 224
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 165
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp