Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Vill någon hjälpa mig med passköp? Har kanapt några eq alls, men surt att spendera dem på pass då ;) Så vill någon ressa en häst till mig för 7000, så ressar jag en tillbaka?

ooops :o Låt bli förresten! Trodde det var efter 30 dagar, men man behövde vist varit med i 50 :mad:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Svalde min blödighet och sålde en hannohingst som hade så pass dåligt GP att det inte var värt att ha kvar honom i avelssyfte. BROEN köpte honom - hej och hå! :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jo det vet jag, men jag tänkte inte när jag tränade och tränade alldeles för mycket. :D Så nu är det stört omöjligt att vinna några tävlingar för nivån är förvår.

Det beror väl lite på vad du tränat och vilka tävlingar som lämpar sig för bluppningen. Om rasen kan bluppas genom att enbart starta en gren så får du väl samla ihop vinsterna i andra grenar och starta de för svåra tävlingarna (i för rasen rätt gren) för att feta färdigheterna. Tar ju givetvis massa mer tid än om man gör det rätt men det är ju tyvärr inte så mycket mer att göra...
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Neeeej!! Jag skulle sälja 300 äpplen men tröck fel och köpte 300 i stället. :cool:
*varit vaken ett dygn*

Jag skulle sälja 300-400 äpplen men sålde 300-400 ÅP istället. Fick väldigt mycket mer equus än jag räknat med, men det kändes liksom inte värt det. :grin:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack och lov för strandturerna säger jag bara! :D Nu är traven så pass dålig att jag får starta i nollorna där.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Alltså finns det inget ställe ens grejer förvaras? :confused:

Jag fick nån rulle som skulle göra spillning direkt till pengar men nu hittar jag inte den? försvann den direkt om jag inte la till hästen?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Under fliken "avel" går du in på "svarta marknaden". Längst ned i menyn till höger hittar du "mina objekt". Där ligger den! :laugh:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

nä den ligger inte där :cry: har kollat igenom hästarna med för att se om jag lyckats ge nån häst den men nä, det verkar inte så :confused:

EDIT, jag hittade den, tyvärr inte hos den häst jag ville ge den till :/
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag läste nånstans att vissa betalar eq för pass. Finns det en chans att de betalar mer än 40 000 eller är det lika bra att sälja passet vanligt?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl
:cry:
O_O_Ingen_bra_vecka.jpg
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapp

Jag gjorde en lustig upptäckt precis. De tävlingar som är högst rankade i engelsk ridning är reserverade för åsnor, men det är inte åsnor som har tävlat. Hur går det ihop?:confused:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag förstod inte riktigt den där meningen :p

kl

Eeehh, betyder det att jag hade tråkigt igår när jag hamnade på plats 12 på rankingen för flest vunna tävlingar igår? 78 stycken :angel::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 202
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
929
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 218
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 160
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp