Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Största delen av utgifterna har gått till lottköp och att tämja vildhästen. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Av någon anledning gör de så för att styra när tävlingarna ska starta. Men fråga mig inte hur de tänker då för jag har inte kommit på det ännu. :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej, ja jag funderade lite på om det var något sådant, men jag kunde inte heller fatta varför i så fall:p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Någon som har en lusse med över 325% i trav som kan hjälpa mig sparka igång min travtävling? Ridcentret heter Everyway:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jo, jag tog en titt på dina och såg det, men det gör inget.:) Jag har iaf startat mina i din travtävling lite då och då, kan fortsätta med det om du vill:)

Tillägg: Eller så får jag helt enkelt sänka till 319 så kan du hjäpa mig tills den kommit upp lite i prestige iaf så att andra lättare hittar den. Just nu är det värdelöst för den syns ju knappt för andra även om jag anmäler 2 hästar.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hmm.,.jag fick precis ett mail från howrse där det står att en spelare gett mig delad kontoförvaltning på den spelarens konto. Detta är alltså en spelare som jag visserligen är vän med, men inte känner eller har pratat med. Ska man göra något åt det? Säga till howrse att jag inte vill ha delad kontoförvaltning? Eller ska jag bara låta det vara?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

samma här, mina lussehästar har som bäst 319 för tillfället :p

@Pride: Lusitano hästar ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Händer det nåt med hästarna om man inte får dom sålda på auktion? bara att försöka igen?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Har man nån chans att få pass för en häst om den har gp runt 450 och lägger på nått från sm?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Japp, du får tillbaka dem bland "mina hästar", sedan är det fritt att göra vad du vill med dem. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med mitt spel, så har fått för mig att samla på gulblacka fjordingar ( igen.... :angel: ) nån som har nån de vill bli av med?

:bump:

/cambodia på svenska howrse
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det var på håret. :angel:
Yay_o_Det_var_pa_haret.jpg
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL


Hej Crossline,

Du har 2 lotter till den nuvarande lottdragningen.
Du fick:

1 x Morfeus armar
3 x stjärnor

Man tackar!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 206
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
932
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 223
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 164
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp