Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Vill du ha ett åp av mig? Fick storslam när jag gick igenom skräphästarna idag. ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag kan hjälpa dig med passköp, men det funkar inte med att köpa tillbaka samma hästar eftersom man inte kan köpa tillbaka dem på 10 dagar och isf blir du utan pengar i 10 dagar också:p

Men säg hur mycket jag ska ressa för och ditt namn på howrse så fixar vi det:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej! 79000equus och Samara heter jag. :laugh:

PS Har inte så många jag vill bli av med, bara två kanske. Hoppas det är okej?
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Oj, glömde bort men jag ressar nu. Det räcker alltså att vi ressar en pålle var:) När man ressar flera är det för att spelaren har mer än 1 miljon, för det är det högsta priset man får sälja hästar för:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

bah, är på min nionde dag idag, och tänkte att nu när klockan passerat midnatt borde jag va på min tionde så jag kan få köpa en häst på auktion men näääää :cry:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag tror nya dygnet startar vid 2-3-tiden. Blev förvarnad en gång om att jag skulle bli utloggad och när jag loggade in igen skulle en ny dag ha börjat.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl
Har ni något tips på hur man(jag) kan rädda situationen när man(jag) har total-tabbat sig med bluppningen? :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hur menar du då? För att få 100 blup är det bara till att färdigträna dina hästs 3 bästa egenskaper, vinna 20 tävlingar och vara över 10 år? :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jo det vet jag, men jag tänkte inte när jag tränade och tränade alldeles för mycket. :D Så nu är det stört omöjligt att vinna några tävlingar för nivån är förvår.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Neeeej!! Jag skulle sälja 300 äpplen men tröck fel och köpte 300 i stället. :cool:
*varit vaken ett dygn*
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hehehe för några veckor sedan skulle jag köpa 5 st kornfrön, men hade innan köpt 50 spillning så jag var helt inne på det och råkade såklart köpa 50 kornfrön :p 7500 equus fattigare - check! :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tur att jag inte är ensam :laugh:

"Grattis!
Du har hittat ett äpple.
Du kan ge äpplen till andra spelares hästar. Varje äpple ökar moralen med 2%."

Ett till äpple. Kul. :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Lycka till. Jag håller fortfarande på med målet "föd upp en enhörning"...går inte bra.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

"Titan's challenge" på internationella - är det någon som har provat det? Känner att jag inte vill ödsla 2 pass/20 diamanter bara för att se vad 17 det är för något :/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 202
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
929
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 218
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 160
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp