Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Någon som kan hjälpa även mig med passköp?

Reservera för 1 013 000 till mirtai :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag tycker synd om dem när det står "din häst är för tjock, ge den ingen mat idag..." :crazy:
Brukar ge mat ändå för hästar ska ju ha grovfoder regelbundet. :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

hur funkar det egentligen med att få pass om man inte vill betala riktiga pengar för dom? blir inte riktigt klok på det som står.

Man kan få pass om man skickar gamla hästar till himlen, men det är inte säkert?
ibland säljs det ju gamla hästar på auktionen, funkar det att köpa sådana för att få pass sen?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Om hästen är över 30 år när den dör och du skickar den till himlen så får du ett pass. Tror dock att det finns ett maxantal per månad. Vid 25 år börjar dock hästen tappa i hälsa så då får man vara lite försiktig med den (alt. ge en svart orkide om den börjar bli allt för risig :p)
Du kan köpa gamla hästar på försäljning, de brukar inte vara superbilliga just pga passet, iaf om de är över 25 år.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Fyller i lite på det zassoo skrivit:)

Maxantalet pass du kan få per månad av hästar som du skickar till himlen när de är över 30 år är 10 pass. Dock kan du skicka upp till 30 hästar till himlen varje månad och få något för det, men de resterande 20 hästarna får du ett sm-föremål värt 1 pass för.

Sen kan man ju på passsidan köpa 1 pass för 20% av sin reserv 1 gång var 30:e dag:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl
Vad är det som påverkar boxarnas kvalitet? Har 22 st, en hästskötare, de är största storleken med dusch och linbädd och ändå bara 82% :mad:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hälsosörp! Du måste odla ingredienser till hälsosörp för att kunna tillverka den och höja boxprestigen. Morötter påverkar också men det ser ut som att du har nog många av dem. Har för mig att det krävs minst 40 morötter per box och minst 20 hälsosörp per box. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Fyller i lite på det zassoo skrivit:)

Maxantalet pass du kan få per månad av hästar som du skickar till himlen när de är över 30 år är 10 pass. Dock kan du skicka upp till 30 hästar till himlen varje månad och få något för det, men de resterande 20 hästarna får du ett sm-föremål värt 1 pass för.
Sen kan man ju på passsidan köpa 1 pass för 20% av sin reserv 1 gång var 30:e dag:)

Rättar lite: För de resterande 20 hästarna får du slumpmässigt 1pass på ca 1/3 hästar - resten är sm-föremål. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har ett nyx-paket som måste användas innan den 23:e - själv har jag ingen användning av det så om någon vill byta det mot nåt skoj (pass, equus, harmoni, gä, hästar med päls etc.) så hojta till!

Du måste du reservera hästen till mig, jag slänger på nyx och du får tillbaka den om 10dagar (Eller så ressar jag den till nån avelspartner eller liknande om du har en sådan.)

Koooooom och kööööööp! ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 194
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 207
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 159
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp