Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nej, alla tävlingar kan bara gå en gång per dag förutom om man köper den stora kapplöpningsbanan för den kan gå 7 gånger per dag:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Sålt av lite hästar och puh, så härligt det känns med ett mindre antal! Bara jag slutar ha ångest över min kommande fattigdom och slår till på ett connemarasto så kommer jag snart ha tre dräktiga märrar dock. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Någon som vill byta zeus blixt mot ett herapaket?! Jag vill ha herapaketet alltså :D
Snäälla! Jag har äntligen 100 bluppat min pålle nu (och har helt plötsligt vunnit 26 tävlingar :eek: )

:bump:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Har som mål att skicka en häst till himmelen... Nån som har en skräphäst jag kan få ha ihjäl :o?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kl

Blöö, upptäckte just att jag glömde kastrera en av mina blivande gp-hästar, och nu är den för gammal :mad: Bra att missa den bonusen liksom :grin:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Åldra den utan att ge mat, rykta eller bädda ner den på kvällen så går det fort
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapp

Någon som vill hjälpa mig med passköp?

Ressa pållar för 2175000 equus till mig då:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Jag skulle också behöva hjälp med passköp :) Reservera för 4 270 000 equus. Någon som har 5 skräphästar till övers alltså :p:o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kan du inte molntappa den så att den kommer tillbaka till kastrerbar ålder? Eller det har du kanske redan gjort? :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Smart, det kanske man kan göra! :idea: Den är 10 år och 5 månader nu, så jag kommer ju ner under 6 år iaf! Värt att testa åtminstone.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kan förresten hjälpa er båda med passköp om ni vill. Har en del skräphästar på lager :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Yay det funkade! :banana: Tack för tipset!

Du får jättegärna hjälpa till, så får du ett gäng av mina skräphästar tillbaka :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 175
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 197
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 152
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp