Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

okej :) ja då hade du nog gett alla :) Jag har över 3 sidor med vänner, och då försvinner listan, men när jag gett några lotter kom den tillbaka :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Ingen som vill låna min häst och vinna dom där satans tävlingarna (för att bluppa)?! :angel:
Har iaf vunnit 13 st nu!

Har skickat några vänförfrågningar från listan lite tidigare i tråden, om nån funderar :)
Gick visst bara att skicka 10/dag :P
/cambodia
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Cambodia, vad heter du på howrse? :laugh:

KL

Såg att ett harmonipaket trillade in under senaste lotteriet, äntligen lite roliga saker igen! :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapp

Åh, blev lite glad när jag kollade rankningen på ridcenters tävlingar och ser att alla mina tävlingar ligger i topp 20:laugh:

En fråga angående tävlingar på ens ridcenter, spelar det någon roll om man har två i galopp/trav eller ska man ha en i galopp och en i trav?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hej!
Jag har vunnit en del bonusföremål som ligger i butikens förråd,men hur ger jag dom till en häst? När jag klickar på hästens "fler bonus" så kommer man till sidan där man kan köpa,men tex eolus vind som jag vann finns ju inte där.Klickar jag på eolus vind i förrådet så kommer det bara upp vilen fördel det har.Hur ska jag göra?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nej,inte såvitt jag kan se.Jag tror ingen av hästarna har det,därför blev jag glad att vinna en.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har för mig att du måste ha en tävling av varje för att få så bra prestige som möjligt på tävlingarna, totalt då. Har i så fall varit så ända sedan western-inriktningen introducerades. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Eolus vind läger du till genom att trycka på plusset vid hästens namn. Välj sedan "ge bonus" och eolus vind eller vad du nu vill ge för bonus :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Ugh om jag får gnälla lite. Letar fortfarande ett connemarasto och börjar inse att jag kommer få slanta upp ordentligt för ett fint sådant. Det känns så vanskligt att köpa EN häst för 40 - 50 tusen equus när man bara sitter på dryga 84 000 för tillfället .. What to do. Varför kan man inte bara hyra en livmoder. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

haha, sitter lite i samma sits, men med paint. Har dock drygt 5000 på kontot än så länge, så får väl se om det skall krävas lite pass elelr nått :grin:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har för mig att du måste ha en tävling av varje för att få så bra prestige som möjligt på tävlingarna, totalt då. Har i så fall varit så ända sedan western-inriktningen introducerades. :)

Jaha, givetvis ska det vara så. Började nästan misstänka det, får väl göra om den ena till trav då och kämpa med att få rosett på den, för den lär väl försvinna när jag byter inriktning?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jaha, givetvis ska det vara så. Började nästan misstänka det, får väl göra om den ena till trav då och kämpa med att få rosett på den, för den lär väl försvinna när jag byter inriktning?

För att snabba på prestigehöjningen anmäler du två egna hästar som är riktigt bra så tävlingen syns högt upp, gärna en vanlig och en gudomlig (ädelstenshäst eller solsystemshäst med extra färdigheter) som båda har alla tävlingsbonusar och så. Känner du några som har bra travhästar så be dem anmäla i din tävling, gärna så den startar varje dag. Det här visste du säkert men jag säger det utifall att. ;)

Jag har bara westernhästar så jag kan tyvärr inte hjälpa till. :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 140
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 192
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 146
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp