Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Idag är jag lite gladare, för i senaste dragningen fick jag äntligen något jag har användning för (Medusas blod) och så bytte jag till mig ett bonuspaket för 10 000 e! :banana:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

För att snabba på prestigehöjningen anmäler du två egna hästar som är riktigt bra så tävlingen syns högt upp, gärna en vanlig och en gudomlig (ädelstenshäst eller solsystemshäst med extra färdigheter) som båda har alla tävlingsbonusar och så. Känner du några som har bra travhästar så be dem anmäla i din tävling, gärna så den startar varje dag. Det här visste du säkert men jag säger det utifall att. ;)

Jag har bara westernhästar så jag kan tyvärr inte hjälpa till. :o

Japp, visste redan det:p Har två hyffsade lussar, solsystemshästar har jag också, men inte som är tränade för trav. Det tar ju sån tid att träna dem:mad:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Vi kan hjälpa varandra? Behöver få min travtävling att gå oftare så vi kan anmäla till varandras?

Mitt ridcenter heter Manetheren. Bara tala om vad ditt heter så anmäler jag min bästa lusse varje dag :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Suck, har som mål att sälja en häst för 10 000. Någon som vill hjälpa mig att klara det? Jag ressar en häst för de pengarna och köper sedan tillbaka för samma summa. :laugh:

Såg dessutom att jag har som mål att köpa ett dräktigt sto .. Kanske lika bra att betäcka en innan jag ressar.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

ReSsa en åt mig, heter mirtai

Kan sälja dig ett dräktigt sto om det inte spelar ngn roll vad det är?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Men det tar 10 dagar innan du kan köpa tillbaka den. Om du vill så säljer du en skräphäst till mig och så säljer jag en annan, dräktig skräphäst till dig?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Vi kan hjälpa varandra? Behöver få min travtävling att gå oftare så vi kan anmäla till varandras?

Mitt ridcenter heter Manetheren. Bara tala om vad ditt heter så anmäler jag min bästa lusse varje dag :)

Absolut, jag ska bara vänta på att min galopptävling startar så jag kan ändra den till trav sedan, kommer sätta den på 325% så du vet:) Och det kommer vara den som kan gå 7 gånger per dag så kika till den flera gånger om du känner för det. Jag kan iaf anmäla två lussar till din varje dag tror jag:)

Och just det, mitt ridcenter heter Everyway:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ingen som är online nu och kan starta en galoppör i min galopptävling så den kan bli klar någon gång? Behövs över 373% i galopp:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nu är den fixad, men gud vad hemskt det känns att gå från 81% i prestige på tävlingen till 30%:(

Jaja, anmälningar öppna om 1 timme iaf Mirtai;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har anmält mina två till din travtävling nu, så den startade:) Kan din travtävling gå 1 eller 7 gånger om dagen?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 175
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 197
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 152
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp