Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nej den går inte att ge bort, dessutom hittar man den bara en gång. :) Sedan kan du hitta GP-bonusar i yhornen också, som gör att du kan anmäla fler hästar och få dubbelt betalt. :) T ex "tornadons effekt" = du kan anmäla två istället för fyra hästar, och "tyfonens styrka" = dubblerar bonusarna och inkomsterna.
Så om du har en biljett + dessa två så kan du tjäna
4 hästar vardera i engelsk/western = 8 hästar som tjänar 2000 var = 16000 om dagen x 5 = 80 000 i veckan :D Och det är bara för att delta, det behöver inte ens gå bra. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

ojdå! Får hoppas på att få lite fler stjärnor lotteriet, så jag slipper köpa pass :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Du har vunnit!
Ta nu reda på vad du har vunnit med Ymnighetshornet...

Nyx-paket
2 000 Equus
10 rovor
3 kalorisörpar

Det går bra nu. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

För att ha så stor chans att vinna tävlingar som möjligt, bör man välja tävlignar med så låg svårighetsprocent som möjligt eller "tävlingar reserverade för nybörjarhästar"? :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

jag fick en pegasus (antar jag det heter, med vingar) men det står att dom får vanliga föl? hur får man föl med vingar då?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hästar kan göras till Pegaser med hjälp av Medusas blod, finns på svarta marknaden. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

De där boxpriserna vill ju inte riktigt ta sig ner till passande nivåer ser jag. Visst, det är ju några dagar kvar innan första vårskörden men ändå ligger priset nu på över 100 000 equus för en box. Jag har ju aldrig råd att köpa fler på detta sätt, om jag inte väljer färre boxar istället. :crazy:

Nä, jag vet, helt sjukt :crazy:. Den var nere på 96 000 igår har jag för mig men det är fortfarande alldeles för högt för min smak.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja, jag såg den dippen men precis som du tycker jag det var för dyrt ändå. Med nästan 50 boxar att köpa vill jag ju ha ett bra pris på dem. :crazy:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja det är helt otroligt! Jag som hoppades att folk nu hade slösat bort alla sina equus så vi kunde köpa billiga boxar.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Kom på att jag får skaffa mitt första affix imorgon! Vad ska man välja för något? Om någon har missat det så heter jag O'Hara på howrse. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Nu har jag lagt till alla jag inte hade som vän :D Skickar blijetter till alla som accepterar (skicka gärna tillbaka :))
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Säkert en dum fråga, som står bland hjälpen på howrse men jag är för lat för att leta.

Men vad är det för mening med att tävla? man får högre poäng men det får man av träningen med? Levlar man på nåt sätt?

Btw så heter jag Vinsla i spelet
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

för att Blupa hästen (för att ge fördelar i aveln) behöver hästen vinna 20 tävlingar. Det ger även +i färdigheter vilket man ju vill ha ;) Sen nu i lotteriet så får man ju lotter för varje vunnen tövlig :) Sen får man ju lite pengar från det med :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 107
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 190
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 139
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp