Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl*

Länge sedan jag skrev här nu. Har bara loggat in och tagit hand om en enda häst i princip senaste tiden. Men är det någon som vill byta lotter? :)

Har även lite svarta marknaden saker jag gärna byter bort.
Apollos Lyra x 2
Plutos Pergament x 2
Morfeus armar x 1
Filotes klapp x 1
Krösus gåva x 1
Svart Orkidé x 1
Någon som vill ha något, kom med bytes förslag! :)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ah, det kan man ju klart göra, en tusing per anmäld häst blir ändå en del per dag :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Hur gör ni som byter hästar med varandra för att få billigare pass? Tidigare har jag varit "dum" nog att köpa ändå men nu har jag inte lust att bli av med nästan 80 000 för att kunna köpa ett pass. :o
Någon som har lust att hjälpa mig med att både tala om hur jag ska göra samt att genomföra det? :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag kan hjälpa dig:)

Man ber någon att ressa en skräphäst till sig för nästan alla sina pengar (jag brukar spara några hundra equus) köper hästen, köper passet och ressar en annan skräphäst tillbaka för samma summa som man köpte för:)

Säg bara hur mycket jag ska ressa för och ditt namn på howrse så fixar vi det:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Woho! Nu är jag rik igen! Eller ja, inte jämfört med många andra av er. ;)
Men tack så hemskt mycket, dramatik! Ett pass för runt 200 kändes lite bättre att köpa än ett för 80 000.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Vet inte vad jag vill ha, vad har du att byta mot? :)

Ang pass: Jag hänger ändå inte med, hur köper ni passet?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Om du trycker på plusset efter där det står hur många pass du har så kommer du in på passidan där man kan köpa ett pass för equus var 30:e dag i spelet:) Det är det vi fixar med för att få det så billigt som möjligt:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kl*

Nån som kan hjälpa mig så att jag kan köpa pass oxå? Har inte så mycket slantar dock, men jag håller hårt i dem jag har :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl
Åh, vad tråkigt det är att försöka vinna alla dom där 20 tävlingarna :p
Tävlar nog eg rätt planlöst, nån som har nåt tips? :idea:
/camboida

(lägg gärna till mig som vän, ni som inte redan har, så skickar jag lott :laugh: )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 107
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 189
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 118
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp