Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl*

På ridcentret, hur många procent borde man skriva för att öka prestigen.. få bra prestige och bra lektionspris?
Alltså här: Total lägsta nivå av färdigheter hos de inneboende hästarna:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

En översättning på lunge förutom att longera är ju just "utfall" :idea: Typ som i fäktning till exempel! Gissar att sm-föremålet är översatt mha google eller dyl ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Delta gärna i Stall & stuteri Fortunas tävlingar! Galopp, Fälttävlan, Dressyr och Hoppning för alla raser. Hjälp mig höja min prestige lite :-)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det gäller ffa allt höja lite i taget, höjer du massor och har låg prestige är risken att folk väljer bort ditt center för ett bättre. Så höj lite i taget, godkänn inte för långa inackorderingar och förlängningar och förläng inte för hästar med dålig hälsa/låga dressyrfärdigheter
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Just nu så har jag det på 0 och bara egna inackorderingar.. så jag har liksom ingen aning om vad jag ska starta på?
Tror att man får ca 43e för mina lektioner i dagsläget.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ska hålla utkik efter dina tävlingar när den gamle svarte ska ut på sin dagliga tävlingsrunda. :D

KL

För övrigt måste jag bara få hylla henne - hon tog sin seger nummer 50 & 51 idag! :love:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Nu har jag börjat ge lotter till er som kunde ta emot. Ni som har mig på vänlistan och inte fått än, det kommer.
Har vunnit tre fina åldrandepoäng och en diamant hittills...
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Du är inte intresserad av fler på vännerlistan att byta lotter med? Jag har inte dig på min lista tror jag, skulle kunna skicka en lott. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kom ihåg Grand prixen hela veckan :D Hur gick det för dig? ;)

Nöjd iaf, kom på plats 45 resp. 43 :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

+ zassoo:

Anmäler ni till både western och engelsk grand prix?
Har än så länge bara hästar till western men borde kanske skaffa några fler till engelsk :) Blir ju lite mer inkomster då. Kom iaf på plats 37 i western.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

jupp, det är bara till anmäla skräphästar i början, blir ju lite inkomster ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hur räknar man då när det gäller färdighetsnivå och ridcenter.

Hur vet jag hur många procent mina hästar har??
Om en av mina hästar har 790 i färdighet t.ex.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 107
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 189
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 118
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp