Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det står i mål 67
Tjäna minst 60 färdighetspoäng genom att leka med ett och samma föl.Jag försökte maila genom "kontakta oss" på mitt konto-sidan.Är inte det support?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

är du säker på att du har tjänat 60 färdighetspoäng? Följt ett föl-schema? Även om fölet fötts med exempelvis 20 färdighetspoäng så måste den ha 80 för att målet ska valideras :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nu har de ändrat namnet på ett bonusförmål... Boreas utfall är nu Boreas longerlina, kan ju tycka att det låter som en lite bättre översättning :p (Boreas's Lunge på engelska)

Visst är det en bättere översättning, men jag tycker det låter urlöjligt.:p Boreas utfall var mycket bättre.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det har jag missat.Jag trodde alla började på noll.Då gör vi ett nytt försök.
Tack för hjälpen.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det gick inte alls! Var hittar jag ett fölschema? Jag kom bara upp i 53 färdighetspoäng.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kolla på Alwarions ridcenters presentation så hittar du ett där:) Men läs noga;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Bwaaah! Jag hade någonstans runt 20-25 lotter i förra dragningen och jag fick inte ett enda SM-föremål! Bara 2500 e, 2 åp, äpplen och ett gäng stjärnor. *mutter*
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Fick tre lotter, tack till er som gett :laugh: Försökte ge tillbaks men det gick inte, provar igen vid nästa dragning...
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag funderar på en sak.

Vad räknas som hög genetisk potential inom olika raser? Ska nog göra mig av med några hästar men om de är "bra" vill jag ha dem kvar. :D

Ett fullblodssto med 454 i gp dog :o vet inte om jag ska återuppliva henne. Vad tycker ni?
Om jag skickar henne till himlen så uppfyller jag ju ett mål iofs. Hmm...
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Du kan själv se genom att gå in på rankinglistan för de olika raserna :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl
Orkar inte leta runt, så frågar här istället :p
Vad är det nu man måste klara för att 100 bluppa?
Har fetstilat alla "grenar" nu, men är bara på 77 i blup, är det 10 tävlingar man ska vinna? Var så länge sen jag höll på med det här, men nu fick jag lust för jag hittade en så (vad jag tycker) bra häst :bump:


Btw, har skickat alla jag kunnat i min lista, och tack ni som skickat till mig :)
/cambodia
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

De tre bästa grenarna ska fetas, vinna 20 tävlingar och hästen måste vara minst 10 år:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Grattis till mirtai som vann hermes bevingade stav! :)

Själv hade jag 19 lotter och vann som bäst en svart orkidé :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack :)

Var nog första gången på alla dessa lotterier som jag vann något värt att få ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 106
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 185
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 081

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp