Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Grattis! Spara det till en riktig goding :-)

Jag fick krösus, plutos pergament, lotter o såna där stjärnor
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Lily, du som är min ständige rådgivare och mentor - är det värt att göra cro magnon odödlig, tror du? Jag tycker att det är så svårt att hitta bra connemarahingstar .. :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hehe, är jag det, kul :D
Ja, det tror jag att det är. Han har ju bra genetisk potential. Eller så kan du vänta o se om du får en med högre. Han är ju inte så gammal är, lillhingsten :-)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Såklart, så många bra tips jag har fått från dig via meddelande så! :D

Nej, gammal gubbe har han inte hunnit bli ännu i alla fall! Det vore superbra att ha kvar honom som avelshingst känner jag. Att Fionnlagh (min andra connemarahingst, skimmeln) har filosofens sten känns bara så bortkastat dock. Han är oförbätterlig! :rofl:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Superbra ju! Grattis! :laugh:

Vart tvungen att släpa ut den gamle svarte på tävlingsbanan och tjäna två lotter till. Hon har fått ett nytt uppdrag just nu! :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nja, kan köpa en del äpplen med dom 2000 e jag också vann... ;)

/Insåg precis att det står att jag bor i Göteborg här. Det gjorde jag, för över ett år sen...
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Haha! Vi får hålla tummarna för att vi har lite mer tur i nästa dragning. ;)
Ett sådant där passpaket med 3 pass skulle ju inte sitta fel. :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hej!
Någon som vet hur man formulerar sig för att skicka en fråga till ow? Jag har tränat två föl till 60 färdighetspoäng,men det går inte att validera mitt mål.Så jag tänkte maila och fråga vad det var som var fel.Men det står hela tiden att jag ska vara mer detaljerad,och mailet går inte att skicka? Någon som vet vad jag gör för fel med fölen, eller hur jag ska formulera mig för att få mailet skickat?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag fick Medusas blod :p Vi kanske är bortskämda? ;)

Monimaker: Jag använder aldrig filosofens sten på vanliga avelshästar, just eftersom aveln hela tiden blir bättre och bättre. En hingst som är bra nu kommer vara värdelös om x antal månader, då ser jag hellre att hästen dör och jag får ett pass för den. :) Men du får självklart göra som du vill :D;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Åh, medusas blod hade jag velat ha! :love:

Vi får se hur jag gör med honom, men jag har känt lite stress över att han är dödlig så det hade varit extremt skönt att inte behöva oroa sig för när det kommer. Men jag ska fundera, han är ju inte ens 13 år fyllda ännu! :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag ger heller aldrig mina avelshästar filosofens sten, det är ingen idé att ha tämligen värdelösa (i framtiden) hästar som inte kan dö och ge ett pass :p

De hästar som ska vara odödliga (grand prix-hästar) får nyxpaketet.

Däremot använder jag dem att göra bra byten :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det har ni faktiskt rätt i.. jag har inte använt filosofens sten på länge.. ska nog spara de till ev. grand prix hästar eller liknande..
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Du kan inte skicka direkt till Ow, utan får skicka via supporten :)
Är du säker på att du har lekt till 60 färdigheter? Vad står det i målet?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Synd bara att jag inte har någon vision av att äga en gp-häst själv bara. :D Kommer inte sätta filosofens sten på en häst som jag har för avsikt att sälja sedan.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

13 år är ju rena rama ungdomen ;) De börjar inte tappa hälsa förrän vid 25 så jag tror det är lugnt. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nu har de ändrat namnet på ett bonusförmål... Boreas utfall är nu Boreas longerlina, kan ju tycka att det låter som en lite bättre översättning :p (Boreas's Lunge på engelska)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 106
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 185
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 081

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp