Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Alltid lär man sig något nytt! ;)

Jag fick det som svar när jag gnällde hos supporten för att jag fick en jäkla sjöhäst när jag dödade en åldring. Jag menar fortfarande att en sjöhäst inte är värd 1 pass och därför inte ska ersätta ett pass heller, men de höll inte med... :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Behöver hjälp med passköp :D Kan nån reservera hästar för 82000 equus? Då har jag kvar 438 equus att köpa pass för, det borde väl funka?
Aldrig gjort det här förut. :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Alla har fått en reserverad försäljning av vildhästen. Är väl någon kampanj de kör nu :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej!
Innan fick jag köpa 20 pass och få 10 gratis. Köpte. :angel: de kanske tycker man kan använda de 10+2 betalda pass till att köpa vildhästen. Sluga de är...:D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det spelar ingen roll men du måste uppfylla tjänstgöringtidskravet bara :). Dvs. det måste gå 30 dagar mellan passköpen.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hej Linta,
Du har 36 lotter till den nuvarande lottdragningen.
Du fick:
103 x stjärnor med 22 lotter
10 lotter till nästa dragning med 6 lotter
6 x Åldrandepoäng med 3 lotter
600 Equus med 2 lotter
100 x Äpple
1 x Diamant
1 x Filotes klapp


Nejmen tackar ödmjukast. :grin:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hmm...vad dålig utdelning du fick.

Jag tycker det verkar som om det blir färre o färre bra vinster, man får typ mest nya lotter, stjärnor och äpplen. :mad:

"Hej Samara,

Du har 12 lotter till den nuvarande lottdragningen.
Du fick:

22 x stjärnor med 7 lotter
1 x Åldrandepoäng
400 Equus
3 x Diamant med 3 lotter"
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja, jag får bara skitsaker också. Förutom någon enstaka Helios stråle eller Medusas blod. Annars en jäkla massa äpplen, har nästan 3000 st nu trots att jag har sålt en del redan :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Verkligen. Och du med! Dessutom är det inga strålande vinster man kan få med stjärnorna heller, så inte ens de blir man glad för den här gången. :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Åh jag avskyr de där jäkla Heliosarna. Hade mycket hellre fått typ ett fruktbarhetstrollspö eller vad som helst annat för ett pass. :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Håller med om att kvalitén på vinsterna har sjunkit lite! Dock så får jag åldrandepoäng i nästan varje dragning så jag är i himmelriket ändå. :D

KL

Och ett av mina connemaraston väntar en bebis. Jag dansar földansen. :banana:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det finns inga byteserbjudanden tyvärr. Funderar på att slänga ut de för typ 15-30' e eller nåt sånt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 194
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 207
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 159
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp