Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Snart har jag sista klick på mitt hinder, har 3 p kvar så kan klicka själv kl 10 och sen kan nån ta det sista. Har redan skickat hjälpförfrågan...
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej :D

Hittade en hingst igår, så kommer få fram ett föl idag, så nu är det bara två hästar till jag behöver för att klara målet :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jo jag håller lite koll på direktförsäljningen, skulle det dyka upp någon billig så köper jag :)
Edit: Köpte två skräp hästar, den ena var såklart för tjock, låg moral och hela köret, jaja den kan få fånga åp åt mig!

*kl*

Fölet är fött och fick 648 i gp och 16 stjärnor :) Nöjd, önskar att det blivit ett sto dock :P
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hur hävla svårt kan det vara att vinna 1 Equus? Anmäler alla mina skithästar till de sämsta tävlingar jag hittar men det går inte! Morr.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kolla att insatsen är under 10 equus! Funkade för mig. Dålig häst (gärna dålig moral och hälsa också) utan färdigheter, och tävling med låg insats, då borde det funka :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det undrar jag också! ;) Jag fick ärva en misshandlad fjording av Jellys/Stinger och nog placerar hon sig sist allt som oftast, när det väl finns några tävlingar att anmäla till! Dessutom lyckas hon alltid få minst 2 equus när hon kommer sist, även fast jag försöker anmäla till de tävlingarna som har lägst insats. :cry:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det är nog bara att leta skulle jag gissa, och ha tur att du förlorar xD

*kl*
Nu har jag i brist på något att göra knåpat ihop en bakgrunds bild till mitt ridcenter, uttråkad jepp!

Att det ska vara så förbaskat svårt att byta sig till kronos >.< Funderar på att öppna ett y-horn och hoppas på kronos, men vågar inte klicka :angel:

Sålde precis en medusas till dopamin för 35 000, hade ingen användning för den och har försökt byta bort den så skönt med lite extra equus :D
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag lyckades till slut... Köpte en snordyr helt värdelös häst, slösade några åldrandepoäng på att få ner moral och hälsa. Sen gick det :rofl:.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Haha grattis :)

Jag är på mål nu att äga en pegas, vill inte ha någon egentligen därför jag sålde min medusas. Men nu måste jag lik förbannat köpa en, typiskt!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Nästa mål för mig nu är att skicka en häst till himlen, kan jag göra det med vilken häst som helst (om jag dödar den... fy va hemskt det lät). Eller behöver den vara gammal?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Vilken häst som helst går bra! Se till att du missköter den, typ inte ryktar och strunta i att bädda ner den, inte någon mat heller. Då går det ganska fort :D

Tur att det bara är ett spel :angel:

(du kan återuppliva hästen sen med pandoras ask om du inte vill bli av med hästen :) Den börjar dock på samma nivå som den dog)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej!

Haha ja tur att det bara är ett spel ^^
Tror jag har någon jag ändå vill bli av med, så kan lika gärna ta en skit häst ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Skit y-horn, fick bara skräp, pengar, lite diamanter och annat skräp, men 9 klick på hindret var inte helt fel :)

Upptäckte att man kunde köpa det för diamanter så har kvar mitt pass iaf :)


Vad tycker ni en kronos är värd? Såg att någon lagt ut ett byte för 75 000 för en kronos
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 315
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
977
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 251
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 071
· Visningar
34 418

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp