Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

låt bli att mata och rykta, +sova ute på ängen nu när det är kallt (om hästen inte har täcke dvs), bädda inte ner hästen alls innan du åldrar den etc :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej, sova på ängen utan täcke alltså, det andra har jag provat och då dog hästen. :angel: men moralen sjönk inte så mkt.
*provar igen*
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

man får se till så att energin inte är enormt under 20%. Vet inte hur många hästar jag misskötte på det sättet. :angel:

Fast om du är rädd för att hästen kan dö så kan du slänga på en filosofens sten ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hade några Pandoras ask. Nu har jag en mindre...:angel:
Men har nog några hästar med f-sten, kunde testa med dem :idea: Tack för tipset!

Edit. Nähä, två med f-sten har akilles häl och nyxstjärna så det går inte heller. :mad:
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl*

Men åh vilket mål det är på hinder nr.11, mål 2: Hitta en rova i ett ufo. Jo, det är ju så lätt! :P
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Testa att vara inaktiv en stund så att du loggas ut! När jag loggade in igen så fick jag en direkt, och jag läste att det var likadant för några andra också. Värt att testa i alla fall ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Annars kanske vi kan hjälpas åt några stycken och ha rovor som anpassade ufon på våra egna sidor? :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Om det hade funkat så hade det ju varit jättebra!! Grr.. den loggar liksom inte ur sig.. :(
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapp

Åh, kom sist i en tävling innan med insats 9 equus, ändå fick jag 2 equus i vinst:mad:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Eller det kanske bara går när man har pegasuskonto? *senil*
Jag försöker slänga ut några på min sida, så kan ni ju testa att leta där i alla fall. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag kan inte hitta nånstans där jag kan fixa det i allafall... är det bara pegasus då kanske?

Dramatik- besöker dig ofta nu då ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Asch, jag ledsnade och köpte ett par y-horn för mina diamanter. :angel: Det där rovan hade jag väl aldrig fått tag i!
Men hur 17 ska jag nu kunna delta i en galopptävling som kräver exakt 15% energi? Mina hästar säger att de tänker göra av med 13.nånting, 15.nånting eller över 19%... :( Dumma mål!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 315
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
977
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 251
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 071
· Visningar
34 418

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp