Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Som sagt, testa att dra ner hälsan på en som ligger i närheten av 15! :) Man kan behöva trixa lite fram och tillbaka. Fast jag vet inte om det måste vara exakt 15, jag är nu på ett mål där man ska delta i 50 tävlingar som kräver 20 % energi, och jag trodde då det var exakt 20 vilket verkade vara stört omöjligt. Sen visade det sig att det räckte att det var "20 någonting".
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tyvärr, har 15 klick kvar. Skriver sen om du inte löst det innan!

*kl*

Hur funkar inavel? Finns det, har ju precis nyligen fått två hingst föl med gp 647 och 648. Dessa ska behållas (iaf den ena) och då vill jag gärna betäcka med mitt bästa sto just nu, men det är mamman :P
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag tror att det bara ska vara att köra på, jag själv kommer måsta ta till sådana metoder snart också .. :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej :)
Får köra på det när jag bluppat dom, börjar bli drygt att leta hingst. Högsta som ligger ute på offentlig är för låg, har hittat en tjej som har högre och som ger ut betäckningar för 500. Men snart är hennes hingstar för dåliga med :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Alltså jag har inavlat mina paintar hej vilt :rofl: Annars är det ju skitsvårt. Fast sen tror jag ändå att jag har bra mycket långsammare framsteg än många andra, jag har i stort sett bara avlat på mina egna hästar.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja, jag förstår hur det där känns! :D

Jag letade efter en connemarahingst åt min ena märr imorse för att betäcka henne, och sökte på de med ett GP på över 600 och BLUP över 90. Inga hingstar tillgängliga. Gick ned till 500 - fortfarande kom inga hingstar fram, så då fick jag använda min egna. Fölis fick 612 i GP så det blev väl okej i slutändan i alla fall, även om jag önskade att hingstutbudet var mycket större!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapp

Blä för att leta ufo-rovor.

Det värsta är ju också att jag hittade en innan idag innan jag hade kommit till det målet.:p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Någon som vill sälja en häst till mig för 9027 equus? Jag säljer en annan tillbaka sen, det är för ett mål till skattjakten :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 315
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
977
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 251
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 071
· Visningar
34 418

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp