Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

ouch, stackaren! Är det nån du känner? Eller hur vet du att hen betalade 40000 sist?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Betäcker gärna med den nu om jag kan få det? :) Jag heter ju Singer på howrse och stoet heter Countess 504.22
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Är det någon här inne som äger en häst som är över 40 år och som inte är gudomlig, speciellt eller odödlig? :angel:
De där dumma skattjaktshindermålen (vilket ord!) säger åt mig att jag ska ge en rova till en sådan, så får jag en massa extra poäng.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Man har stort tålamod och ett enhörningssto och en enhörningshingst av samma ras. De måste betäckas på precis rätt tid (speltid), står på stoets betäckningssida.
Och sen ber man en bön också...fick nog ta fram 8 föl innan jag fick en enhörning... ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

  • Gå in på fliken profil och välj min sida.
  • Gå in under fliken "hästarna" (eller om man har flera stuterier) under presentationen.
  • Välj en häst och tryck på den.
  • Tryck på den gröna knappen som heter "ägarhistorik" till vänster.

Simple as that! :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

:mad: Låter asjobbigt jue! :(

Ingen som har två enhörningar att låna mig? :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

  • Gå in på fliken profil och välj min sida.
  • Gå in under fliken "hästarna" (eller om man har flera stuterier) under presentationen.
  • Välj en häst och tryck på den.
  • Tryck på den gröna knappen som heter "ägarhistorik" till vänster.

Simple as that! :)
:bow: tack!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ingen orsak! :)

KL

Måste bara fråga, rent hypotetiskt. Om ni lyckats göra som mig och köpa en häst som priset förmodligen (men vad vet jag) är fel på, att ägaren gjort misstaget att droppa en nolla eller liknande. Om ägaren sedan velat ha tillbaka hästen (vilket inte har inträffat ännu!) - vad hade ni gjort? Finns det några regler för det här?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Okej, hade besämt mig för mustang enhörningar men det fanns inte en enda till betäckning med 100 blup, och enbart 2 olika hingstar, känns sådär.
Så vad tusan ska jag ta för ras, gillar inte hannos utseende alls, samma sak med fullbloden :o
Help!?

Monimaker:
Tror inte det finns några regler om det, jag hade nog kanske övervägt dock att ge personen den summan det var tänkt skulle stå, om jag nu verkligen vill ha hästen och hade varit villig att köpa den ändå trots dyrare pris :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nej, det finns inga regler för det - utan du har köpt hästen på "rätt sätt" och får därför behålla den. Visst, lite surt för säljaren, men just därför är det bra att dubbel- och trippelkolla, så att det blir rätt från början. :/
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Mycket surt för säljaren, indeed. Jag är alltid supernoga med att kolla så att antalet nollor stämmer och markerar dem och kontrollräknar innan jag lägger ut hästarna till salu. Man kan aldrig vara för nogrann! :eek:

.. Fruktansvärt söt är han i alla fall, lilla Armani! :love:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tycker inte så super mkt om connemara :o Som det ser ut just nu lutar det åt tinker eller arab, tinker gillar jag bättre, men kan få araber billigare xD haha
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Men lite så är det ju faktiskt. ;) Jag ser väl gärna att båda är nöjda, men ikväll sitter nog jag på båda "fruktansvärt nöjd"-kvoterna. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 311
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
975
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 250
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 070
· Visningar
34 408
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp