Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har också en vit en från nordanvind med 615 i GP, han tjänstgör medans mina bebisar med bättre i GP ska tränas upp. :) Dock så har ingen besvärat sig med att ge stackaren ett namn ..
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Mirtai Jag har lagt ut ett byte till dig på bytesplatsen..:laugh:

day Lägg ut ett byte åt mig eller säg vilket du vill byta emot..

:banana::bump: Jag fick precis en rova..!!!:bump::banana:

Är det någon av er alla som har en quarter hingst enhörning som kan tänka sig att erbjuda betäckningar..?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

På tal om bytesplatsen, vissa erbjudna byten där alltså .. :D Apollos lyra eller en akilles häl mot en f-sten, pandoras ask mot medusas blod och helios stråle för hera-paketet. Ibland så blir jag så uppspelt över att jag tror att folk vill göra helt konstiga affärer (som är bra för mig), men sedan ser jag att det de erbjuder är det jag trodde de ville ha .. :rofl:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ledsen, någon tog det innan det var dags. :(

kl
Gissa vem som har fått två ufo-rovor idag, och fick målet nu? :grin:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kl

Har precis kommit till hinder nr 19, men så har jag använt några pass också. Gillar inte riktigt det här med att man ska donera till Ow... Det blir ju pengar som bara försvinner.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Miritai jag kan sälja en till dig kolla under mina tillsalu det finns kanske ngn som du vill ha.. :laugh:


Hur gör man för att sänka energi åtgången på galopp loppen har en som förbrukar 17 just nu, någon som har ngt bra knep kanske
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

jag vill ha den för ett mål på hindrena så spelar ingen roll vad det är, ta något du inte vill ha kvar :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Åhhh har hittat ett perfekt fölsto som jag håller på att buda på! :love:

Problemet är bara att jag har råd att lägga 60.000 Equus och den jag "tävlar" emot har över 1 mille...:cool::cry:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

var och kollade på passidan.. stämmer det verkligen att 10 pass kostar 100kr, medans 20 pass kostar 230kr? :eek:
Har dem inte räknat lite fel på det.. man brukar ju få "rabatt" om man köper fler på en gång, exempelvis 20st pass för 180 - inte betalar man mer, för då köper man ju inte den bunten? :confused:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapp

Förbaskade rova! När jag har 4 poäng kvar på hindret så hittar jag såklart äntligen rovan:mad:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Äh. Jag räknade fel så nu var det någon som tog sista-trycket. Attans också.

Jag har som mål att:
Gratulera en spelare på dess födelsedag

Hur i helsike vet jag när folk fyller år?

Edit: Jag hittade det. (Under kataloger, för er andra som inte heller begriper bättre).
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har precis börjat spela (igår) och det verkar ju riktigt kul!
Det verkar som jag behöver vänner för att klara mina mål. Om någon vill bli vän med mig på spelet heter jag tigerflicka även där. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 303
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
971
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 246
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 067
· Visningar
34 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp