Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

betyder det att du kper en häst av mig fr massa pengar? Isf ställer jag gärna upp ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har ressat Sune åt Singer nu..

Det finns ingen som kan tänka sig att låna ut en häst som förbrukar 15 i energi i galopp löpen till mig för att klara av målet på skattjakten..?
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Duger 15,2?

Jag har en du kan låna. Men han har slut på energi idag så du får åldra honom lite grann :).
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Sune är köpt och tillbaka ressad till beckaneesen :)

Nizhonis mål91 häst är tillbakaressad med :)

Tack fr lånet! :bow:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Super snällt han klarade av målet direkt åt mig. Han har hittat täcke och schabrak i sin box med ressar tillbaka honom direkt till dig.

tack igen.. :bow:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Håller på att bluppa 3 hästar nu, segt kan jag lova :o
Vilket hinder är ni alla på? :)

Föresten, skrev tidigare och frågade om det var någon som hade en häst över 25 med = färdigheter, en vän som letar och hittills har hon inte fått tag i någon. Hittade en som säljer för typ 5-6pass, vilket hon kände inte är så kul att behöva lägga för ett mål.
Alili heter hon i spelet, så har ni någon/känner någon med en skicka gärna ett meddelande till henne om ni kan tänka er låna ut :)
Vet inte om det är det som är mål 91 häst ni pratade om?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Den där mål 91-hästen är min men hon får självklart låna den om hon lovar att inte döda den utan skicka den vidare till en behövande i bukegänget. Finns det ingen behövande för tillfället ska den till mig, heter Sleipner på svenska howrse. Verkar vara Pride eller Bure som har den nu, kolla med dem. :)

Mål 91 är alltså att köpa en häst som är över 25 år och har 0 färdigheter. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack för alla nya spelvänner!
När jag läser era meddelanden till varandra låter det som grekiska, men jag kommer väl in i det mer.
Kommer säkert massa frågor! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 289
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
964
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 246
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 065
· Visningar
34 290
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp