Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Heter hon så på howrse då? Löser givetvis det isf :)

Lily: Jag skall hjälpa dig! Men vill du helst ha en shettis eller fullblod?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Skrev precis till henne och hon hade löst det själv :) Men tack ändå!

Tack Vogue för sadeln :P
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hehe nu blev det snurrigt här!

Jag vill alltså ha en "skithäst" pga att jag vill ha pengarna tillbaka :-)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

det kan jag göra :)

Lily, jag har inte ressat ån till dig, så ta monimakers om du vill :) Annars kan jag ressa en skräphäst!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

TACK!! :laugh:

Nu är hon lite ung och inte klar för fölisar, men är det någon här som har en riktigt snygg Hanohingst med HÖGA värden som vill träffas för en romantisk date? :rofl:



;):D

Jag har två. :angel: Den ena har 846 i gp (blup 98) och den andra 847 (blup 100). Båda har 32 y-stjärnor.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Lily, ett tips när du svarar är att du trycker på "snabb-svar" eller de andra knapparna på det inlägg du faktiskt svarar på :) För om du tittar på dina senaste inlägg så har du svarat till mig på monimakers knapp och tvärt om (det syns längs upp till vänster i inlägget vem man svarade på) :idea:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

köpt tillbaka :)

Tycker för övrigt det är lite mysigt det här att man köper varandras skräphästar :p Man vet aldrig vad man får :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

:bump: Lyckades med att fda upp en enhrning på andra försöket :D Hästarna är tillbakaressade zassoo :bow: tack för lånte :bow:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Den ligger ute på offentliga betäckningar, Romanov 847 32 y heter han.
Men du kan få buke-rabatt. :p
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 270
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
963
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 242
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 063
· Visningar
34 252
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp