Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL*

Någon som vet hur många poäng man får i varje y-horn? Tänker hur många det krävs för att få jorden? :angel: Har en drös på lager, men har inte lust att slösa dem om det är så att det ändå är kört.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

känns som jag kommer ge upp detta eventet, kommer vara borta hela dagen idag och går miste om mycket poäng. Lite surt då jag använt mig av yhorn och pass för att få poäng.

Det är lite tråkigt dock med såna här event där man praktiskt taget måste vara hemma 24/7 och/eller lägga ut pass och andra saker för att överhuvudtaget klara det :/
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Jag kommer då inte vinna någon Jorden, hoppade ju in i eventet för sent! :cool:Tycker att det är tråkigt att dom gör såpass krävande event! :devil:

Btw, någon som vill låta mig göra det sista klicket? :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

nej ingen mening, måste vinna ett x antal tävlingar för att få 200p eller vad det var. De poäng jag kommer samla på mig innan dem, försvinner ju, så. :/
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*KL*

Om det är någon som har bra hästar och har lust, så får ni gärna delta i mina tävlingar. Jag försöker få upp alla till 75%, men än så länge är det bara dressyrtävlingen som har kommit över.

Mitt ridcenter heter Solstrålens Ridcenter, om ni vill hjälpa till.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej vad drygt :/

Vogue: Jag kommer ha ett sista klick ungefär vid 15, säger till innan jag lägger ut det så kanske vi kan tajma det :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl*

Jag har både en Palomino tobiano och en häst över 40år, när ni kommer till de målen :-)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nej men gud, när jag lagt ut det kom jag på att du redan har hjälpt mig en gång idag :(
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Hur mycket kostar pass i riktiga pengar? Har funderat på det ett tag.. Är det inte allt för dyrt så funderar jag på att slå till om jag får ett x10-passufo snart igen ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det står på pass-sidan hur mycket det kostar :)

kl

Nu har jag fått min Jorden, och betäckt henne med Solen :) (offentlig betäckning då, har inte alla solsystemshästar) Så om ett tag ploppar Månen ut :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 233
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
963
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 241
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 063
· Visningar
34 233
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp