Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har 23/24 paint-pälsar, gissa vilken jag inte har? Jojemen, palomino tobiano. :D Livet på en pinne!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tyvärr inte :/

Har som skattjaktsmål att hitta en rova i ufo nu, kul... Varit på samma mål nu i 2 dar tror jag, får ingen jäkla rova. Fick det precis innan jag fick det målet.
Testat att vara inaktiv men loggas aldrig ut, får snart damp. :crazy:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ett sistaklick? Jag ska klicka igen om 45 min, sen behöver två personer klicka innan. Dock ligger alla tre klick ute redan så jag törs inte lova något. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Du heter någon på S va? :D Då har du inte klickat! Säger till när två andra har klickat eller om jag hinner klicka igen själv innan. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jo jag köpte en för 42 000 och sålde igen för 40', det kändes överkomligt. :p

Pride, fick du det sista? :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har en sån nu! Krossade ett Gaia ägg för att komma åt åldrandepoängen! ;):D

Den kan få bli bukehäst och åka runt lite! Bara jag får tillbaka henne! :love:

Behöver fortfarande ett sistaklick!! :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack! Charlie, vad gulligt. :D

delknapp. Finns det fler än två mål på hinder 16? Känns surt att ge 50' till Ow. :grin:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja :D

Ingen aning, trodde alla hade 2 mål. Själv är jag fast på hinder 11, får aldrig nån rova så lär stanna på det här hindret om jag inte köper y-horn, tänkte dock göra det nästa hinder om det fanns nått kul att vinna från det.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Och jag är fast på hinder 8! :cool:

Behöver göra ett sista klick hos någon, och någon behöver göra ett sista klick hos mig! ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag kan klicka hos dig, men är rädd jag kanske snor nåns sista klick då så avvaktar lite ^^
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapp

Det enda bra med detta eventet är att jag fått öppna rätt många y-horn och därmed också lyckades hitta de sista tre GrPr-bonusarna jag fattades. Har letat efter dem i en evighet känns det som, och nu äntligen har jag dem iaf. Kommer dock inte bli någon jorden för min del, trots att jag är på hinder 19 nu. Vill inte slösa fler pass då jag egentligen behöver dem till att köpa GrPr häst så:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Vill du ha tillbaka dina pengar? :) Ressa en häst tillbaka isåfall, kan skicka dig nått du kan sälja annars typ skräddarsytt träns (engelskt) det går att sälja tillbaka för ungefär samma summa :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har nog en jag kan sälja!

Edit: Hade en, epos ligger ute nu till dig för den summan :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 213
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
960
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 239
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 187
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp