Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Jag hade med behövt ett sista klick, men har klickat hos ganska många idag :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapp

Kan någon vänlig själ sälja en pålle till mig för 2931 Equus? Gärna nu lite snabbt sådär:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Nu har jag fått meddelande av nån som vill köpa en av mina hingstar. :cool: Inget pris nämndes. Hur skulle ni ha gjort? Han drar in rätt mycket på betäckningar så vill nog ha honom kvar...:angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag hade föreslagit ett riktigt högt pris och se vad som sägs.

Ni som klarat hinder 19, Mål 3: "Belöning: Antal poäng som redan har tjänats ihop för hindret, multiplicerat med 3". Fattar jag det rätt om jag bör vänta och validera det målet tills jag har 250 poäng?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Klickade nyss hem en sjukt söt liten Knabstrupflicka! :love: Hade inget o göra och behöver 6 hästar till nästa mål! :D

Tror att jag ska köra lite fulavel med henne och satsa på snygga färger..endast.. :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja vänta tills du har mer poäng! Jag tror jag samlade ihop över 300 poäng innan jag validerade målet, för att få ut så mycket som möjligt av det :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ah, ok! Jag tycker det står så luddigt så jag fattar inte riktigt. Gjorde fel på senaste målet som var formulerat likadant i alla fall ;).
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ny fråga igen! :)
En v mina hästar var med i en dressyrtävling och i resultatlistan står det "1 bedrift och XX%"
Vad betyder bedrift?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 213
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
960
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 239
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 187
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp