Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag är på hinder nr 13. Får nog nöja mig med att inte komma så mycket längre än till hinder 15 i bästa fall ;).

Är glad att jag klarade hindret med poseidons sadel, brukar annars bara vara träns och hästskor man får i eventen och sadlarna går ju inte köpa för sig på svarta marknaden så blir ändå att man köper ett poseidonpaket.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Den där mål 91-hästen är min men hon får självklart låna den om hon lovar att inte döda den utan skicka den vidare till en behövande i bukegänget. Finns det ingen behövande för tillfället ska den till mig, heter Sleipner på svenska howrse. Verkar vara Pride eller Bure som har den nu, kolla med dem. :)

Mål 91 är alltså att köpa en häst som är över 25 år och har 0 färdigheter. :)
Jag har den, men har ressat den till dig :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

jag är på hinder 7 :o Men jag började ju först efter några dagar in på eventet, då jag var bortrest :p

någon som vet vad nästa event blir?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Åh va snällt, hon lovar att inte döda den osv :P

Pride: Min kompis Alili vill gärna låna den om det går, så kan hon ressa till Nizhoni sen (eller någon annan på buke som behöver den) :)
Skriv till henne i spelet :)

Jag är på hinder 10 nu, har missat fruktansvärt mkt klick :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

YES! Jag vann mitt fina lilla Hanosto! :bow:


Genetisk potential Totalt: 839.57 :love:
Denna häst har 32 ypperlighetsstjärnor.


NU kan jag börja komma igång! :d
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

TACK!! :laugh:

Nu är hon lite ung och inte klar för fölisar, men är det någon här som har en riktigt snygg Hanohingst med HÖGA värden som vill träffas för en romantisk date? :rofl:



;):D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

TACK!! :laugh:

Nu är hon lite ung och inte klar för fölisar, men är det någon här som har en riktigt snygg Hanohingst med HÖGA värden som vill träffas för en romantisk date? :rofl:



;):D

Kolla in hos mig :) har nog någon hannopojke på 846 i alla fall.. Annars kanske det finns någon bättre ute till betäckning.. Heter Fishli där också.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Svårigheten då man ska sätta ut någon häst på salumarknaden och man väljer mellan 3 connemaror där alla har GP på 622. Jag borde sluta vara så otroligt känslosam och sälja någon med 596 istället. :rofl:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nice! Tycker att det är roligt om man kan stödja varandra! :D:D

Hon lär få så många föl som bara möjligt med olika hingstar! ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Föresten, någon som vill sälja åldrandepoäng till mig?

Har 9198 Equus att erbjuda! ;) (Eventuellt något föremål också!)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

hahah! :D:D

Nu när jag äntligen har fått tag i ett bra sto efter att ha förlorat den ena försäljningen efter den andra så vill jag ju komma igång FORT! ;)


Och just det, har 4 vänklick om någon vill! :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har klickat :-)

Jag är på hinder 14 nu. 33p av 100p.

Nån som kunde hjälpa mig med passköp? Reservera en häst för 123,000kr :-)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 266
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
963
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 241
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 063
· Visningar
34 245
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp