Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

lagt till dig :)

zassoo: Bara för att dubbelkolla, din häst som jag lånar, får jag förska tills det lyckas? Tänker eftersom det dröjer ett år mellan betäckningarna så kanske hon blir gammal?

----
Två generella frågor:
Kan man ändra tidpunkt för betäckning av enhörningar obegränsat antal gånger?

Varför köper man en häst för att sätta den i frizonen direkt? :confused: Var visserligen ingen stjärna, men varfr kpa den då? :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tackar! :bow:

En sak som jag funderat på, hur gör man när man har 14000st hästar och ska hinna sköta om alla varje dag? Har man skötare då?

För när jag hade ca 50 hästar spenderade jag flera timmar på att mata, klappa, träna, ut på ängen och ge rova! :rofl:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Sen har jag tabbat mig :p Köpte tillbaka Sleipners mål91 häst innan mål 91 dök upp :p Men jag tänkte om vi kunde göra en liten kupp om två personer ställer upp, så att jag säljer den till A, A säljer den till B, och B säljer den till mig :D(Sen får Sleipner tillbaka den!) Funkar det tror ni?

Nån som vill ställa upp? :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

ok :D Vilken inruktning vill du att hon får? Tänkte passa på att träna den när jag ändå håller på :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Sorry för jag har svarat så segt men jag har inte haft tid att kolla på buke, dåligt!
Tyvärr har jag inga morfeus armar nu, men jag har harmoni-/ bonuspaket, zeus blixt, medusas blod m.m. Något av det som kan vara intressant?

Är verkligen behov av kronos just nu! Fick två tvillingföl med högt gp som kommer lämpa sig mycket bra på tävlingarna sen :d
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

toppen!

Då säljer jag hästen till Vouge, Vouge säljer den till dig och du säljer den till mig :D

Tack för hjälpen flickor!!! :bump:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

:mad: Läste på lite och insåg att det inte går att lura systemet på det sättet jag tänkte :grin: Tänker att jag kanske istället säljer hästen till någon här i tråden, (Lily?) så fur du ressa tillbaka den direkt, så får jag väl klara det där dumma målet om tio dagar istället :grin:

Om ingen annan har en mål 91häst?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har en som bure äger för tillfället. Hon har ressat tillbaka den till mig men det gör inget för mig om den tar en omväg via dig :). Ressa honom till mig sen när du har klarat målet bara. Heter beckaneesen i spelet.

bure: Du kanske kan ressa Sune till Pride (eller heter du så på howrse? Glömmer alltid vad alla heter :o) istället?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapplån.

Är det någon som vill hjälpa mig med ett mål? Jag ska köpa en häst för 7917 Equus. Kan sälja tillbaka en annan för en billig peng om så önskas.

Tigerflicka:
Jag lägger till dig som vän! Heter Bounce på Howrse.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 289
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
964
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 246
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 065
· Visningar
34 290
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp