Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jobbigt mål måste jag säga :/

*kl*

Nu är jag med på målet på skattjakten att klicka sist på en väns hinder, så säg gärna till! :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Fy dig!

Jag satt och klurade om jag skulle köpa, skulle precis göra det när jag såg att du hade skrivit :P
Jaja får vänta och se om det dyker upp billigt igen eller köpa mig ett pass till :o

Har ett par poseidons hästskor nu om någon vill ha?

*kl*

En vän till mig (irl) är nu på målet att köpa en häst över 25år med 0 färdigheter, någon här som har en sådan och kan tänka sig låna ut den, hon ger självklart tillbaka efteråt. Alili heter hon i spelet så skriv gärna till henne isåfall :)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hihi f´låt.. men jag behövde den och eftersom att du inte hade köpt den så trodde jag att jag det var fritt fram..
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

bah, brottas fortfarande med det :p

sålde ju alla mina nedåtavlade häsar förut med, suck.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Någon som har tips på hur man ska hitta en galopptävling som kräver 15 % energi? Nytt jobbigt mål :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jodå gissa vad jag håller på med ;) Bara det att just galopptävlingar har samma nivå för samma häst, dvs. en häst förbrukar 14,1 % energi för alla galopptävlingar medan en annan förbrukar 20 %. Till exempel. Så det verkar krävas en viss häst med vissa egenskaper/färdigheter för att hitta en sån tävling... Närmaste jag kommit är 14,1 och 16,7.... :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nu gick det. Fick se till att mitt GP-fullblod fick lite dålig hälsa, då hittade jag en tävling.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Finns det någonstans man kan se historik över sina hästköp och dyl? Annat än på "kontoret"s sida... Orkar inte bläddra tillbaka bara för att se om jag gör en vins eler ej när jag lägger ut en häst till försäjning :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Klicka på plustecknet uppe vid där var din reserv står (uppe till höger på varje sida) och sen längst ner på Visa fullständig historik så kommer lista på alla utgifter/inkomster. :laugh:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

suck, hur svårt kan det vara att komma på sista plats egentligen -_- har t.o.m en åsna med 313 i gp, inte 17 kommer den sist heller, utan 4.. och vinner 2e :mad:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det gör min skräpshettis också, sur är jag! Dessutom finns det ju inga tävlingar att anmäla till...
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapp

Någon som vet vad adra målet är och vad de ger? På hinder nummer 10 då alltså. Jag har också problem med att vinna 1 equus, mest för att där inte är några tävlingar ute:mad:

Ingen som har molntappar att sälja förresten? Jag betalar 25.000 equus styck:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Andra målet var väl att ge ett åp till en häst som är 10år gammal. Alltså exakt 10år!

Se till att era hästar har dålig moral och hälsa oxå! På 1e målet alltså.

Har 2 vänklick kvar! Klicka så att jag kommer vidare :D
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Äntligen!! *pust*

andra målet är:
Mål nr. 2:Använd ett åldrandepoäng på en 10 år gammal häst
Belöning: Klicka på hindret 2 gång var 3 timme
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 315
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
977
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 251
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 071
· Visningar
34 418

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp