Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Då vet du om man får vara två vuxna i vattnet eller bara en? Snäckans pappa vill gärna vara med i vattnet, men just nu vet jag inte om hon köper att jag är i lokalen samtidigt då.
Alla andra ställen jag har tittat på skriver det, men här hittar jag ingen info.
Annars får jag maila imorgon och ta reda på det.
Här är vi galna av sömnbrist, så det går på ett ut
Snäckan har höga krav på underhållningen här hemma, och jag vet inte riktigt om öppna förskolan är nåt för mig. Jag får jobba på mitt värde som underhållare helt enkelt.
Just nu är vår röda konservöppnare det finaste vi har här hemma, näst badrumsspegeln.
Sumobrottaren kommer också idag så klart !
Och vi ska på massage här nu strax så hon är uppmjukad och fin
Har dessutom bajsat för första gången på snart 2 dagar, så tömd också! Höll andan när vi vaknade, för vill inte att hon tömmer sig mitt på massagehandduken, men nu kom det en full blöja och lite till haha.
Min sambo har gömt sina badkläder, de brukar komma fram en gång om året då vi besöker Halmstad Så honom får du se i vanliga kläder och en kamer ai högsta hugg
Om ni vill ha bilder kan jag be honom fota er med, alltså inte att vi sprider dom på nätet sen, utan kan maila dom till dig sedan
Haft min fina systemkamera med mig på alla fikaträffar, men med en tjockis i knät har det aldrig blivit av att jag fotat. Tänkte det kunde vara kul att ha lite bildbevis på våra fikastunder, och samma sak där: jag sprider inga bilder utan skickar till er andra i så fall
Jag kom på att jag vet ju inte vad för forum kpist häckar på mer än här Det kanske var något jätteobskyrt jag skulle bli medsläpad på!
I de lugnaste vatten...
Vår träff är asbra
Nu ska jag gå och kolla om draken andas, hon har sovit rätt länge nu och vi har lite ärenden att uträtta innan vi ska fika och då bör vissa i sällskapet ha ätit och fått torr blöja innan avfärd.
ja man får ju creepy-känsla av kpist (jag var förvisso rädd för henne här på buke som yngre...)
luckan har passat på o sovit o bajsat o äter lite nu, sen drar jag nog e så sjukt tråkig att vara klar o bara sitta hade inte väntat mig att hon skulle sova så det gick på ett kick att bli klar idag!
Hästmänniskan
Hej!
Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips.
Har hästar i ett...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.