Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

På badkompaniet har de vaggor i plast och matstolar i duschen så man kan sätta ifrån sig barnet. Badbaljor finns också. :)

jajamen, han hoppar i badbyxorna om jag känner honom rätt. Rätt trevlig syn:D

Då vet du om man får vara två vuxna i vattnet eller bara en? Snäckans pappa vill gärna vara med i vattnet, men just nu vet jag inte om hon köper att jag är i lokalen samtidigt då.
Alla andra ställen jag har tittat på skriver det, men här hittar jag ingen info.
Annars får jag maila imorgon och ta reda på det.

Jag och lillan kommer också! Vi kommer se ut ungefär såhär: :eek: man blir galen av karantän! :D

Här är vi galna av sömnbrist, så det går på ett ut:D
Snäckan har höga krav på underhållningen här hemma, och jag vet inte riktigt om öppna förskolan är nåt för mig. Jag får jobba på mitt värde som underhållare helt enkelt.
Just nu är vår röda konservöppnare det finaste vi har här hemma, näst badrumsspegeln.

Men du, påtal om öppna förskolan så ska jag på en annan forumträff imorgon, om jag orkar, på en öppen förskola på söder. Vill du hänga på? :)

(Jag har bara på ÖF en gång, i våra kvarter, vet inte om det var min grej heller. Men det funkar kanske bättre när man bestämt möte.)

Sumobrottaren kommer också idag så klart ! :banana:
Och vi ska på massage här nu strax så hon är uppmjukad och fin:D

Har dessutom bajsat för första gången på snart 2 dagar, så tömd också! Höll andan när vi vaknade, för vill inte att hon tömmer sig mitt på massagehandduken, men nu kom det en full blöja och lite till haha.

jajamen, han hoppar i badbyxorna om jag känner honom rätt. Rätt trevlig syn:D

Min sambo har gömt sina badkläder, de brukar komma fram en gång om året då vi besöker Halmstad :D Så honom får du se i vanliga kläder och en kamer ai högsta hugg :angel:
Om ni vill ha bilder kan jag be honom fota er med, alltså inte att vi sprider dom på nätet sen, utan kan maila dom till dig sedan :D

Haft min fina systemkamera med mig på alla fikaträffar, men med en tjockis i knät har det aldrig blivit av att jag fotat. Tänkte det kunde vara kul att ha lite bildbevis på våra fikastunder, och samma sak där: jag sprider inga bilder utan skickar till er andra i så fall ;)

vilken tid? har bvc kl 13, och ett tåg att passa kl 16:D Annars är jag gärna på:)

drake även här:D

Idag ska du väl träffa oss kl 1?

Jag hinner inte till den andra träffen, blev nyss utnämnd till hundrastare. Men jag kommer till vår träff! :)

Jaha! Men jag skrev "imorgon" igår.. Va förvirrat det blev nu. :D

Jag med, just idag. Med lite chokladkaka i magen blir det nog bättre. ;)

Jag kom på att jag vet ju inte vad för forum kpist häckar på mer än här:eek: Det kanske var något jätteobskyrt jag skulle bli medsläpad på!

I de lugnaste vatten...

Vår träff är asbra:D

Nu ska jag gå och kolla om draken andas, hon har sovit rätt länge nu och vi har lite ärenden att uträtta innan vi ska fika och då bör vissa i sällskapet ha ätit och fått torr blöja innan avfärd.

:rofl: ja man får ju creepy-känsla av kpist :D (jag var förvisso rädd för henne här på buke som yngre...)

luckan har passat på o sovit o bajsat o äter lite nu, sen drar jag nog e så sjukt tråkig att vara klar o bara sitta :p hade inte väntat mig att hon skulle sova så det gick på ett kick att bli klar idag!

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 943
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama